Plåthinken
Tappat barn
Hon var ju här och hängde förr väl?
Precis, det är hon
Japp! Jag lurade hit henne. Mycket bra människa, enda nackdelen är att hon håller på HV.
Jag tyckte hon var jättetrevlig. Var det hon som hade en avatar med en guldhatt?
Kan inte ål klättra?
Som yrkesålhanterare är det min skyldighet att hålla koll på alla åldiskussioner som uppträder på nätet. Därför måste jag påpeka att ål inte klättrar, det är inte en laxfisk.
Är för övrigt mycket nöjd med att det är just detta som folk kommer ihåg om mig. En tjej på buke skrev nyligen att hon drömde att nån tvingade henne att klappa ålar, och det var definitivt mitt fel! Men nu har jag inte fått klappa nån ål på säkert två veckor, värdelöst ju
Folk kommer ihåg allt med dig, för du är så jävla bra! Min ålkvinna! Och jag är faktiskt bara lite full.
Hoppas du känner dig tryggare nu! Annars får jag väl offra mig och hoppa på ett plan till Singapore, bara för att jag är så jävla bra.
Jag är helsnurrig efter att ha åkt gummibåt hela dagen och ätit dåligt. Känns som ett givet steg att ge sig på lite rosa bubbel då!
Jag kan nog komma med minst fyra mansgrisiga skämt som svar på det där, men jag är rädd att det bryter mot forumreglerna.En tjej på buke skrev nyligen att hon drömde att nån tvingade henne att klappa ålar, och det var definitivt mitt fel! Men nu har jag inte fått klappa nån ål på säkert två veckor, värdelöst ju
Clownis fisk är väl ingen ål, så det kvittar väl? Dessutom har jag en mycket nära vän som har väldigt god hand med ålar så i en krissituation skulle hon få komma hit och rädda mig.
Som yrkesålhanterare är det min skyldighet att hålla koll på alla åldiskussioner som uppträder på nätet. Därför måste jag påpeka att ål inte klättrar, det är inte en laxfisk.
Är för övrigt mycket nöjd med att det är just detta som folk kommer ihåg om mig. En tjej på buke skrev nyligen att hon drömde att nån tvingade henne att klappa ålar, och det var definitivt mitt fel! Men nu har jag inte fått klappa nån ål på säkert två veckor, värdelöst ju
Ålar sig?Men vad menar du att den här firren håller på me då!?!?
Forskar du på ålar?
Jag kan nog komma med minst fyra mansgrisiga skämt som svar på det där, men jag är rädd att det bryter mot forumreglerna.
Edit: Regellänken ger 404. SH är laglöst.
Ålar sig?
Lite på en höft, jag hjälper andra forska på ålar.
Forskningsassistent?
Läser du tråden ibland eller har du fått tips om att det pågick en åldiskussion?
Haha jag gissar att killarna som hörde det hade svårt att se dig i ögonen sedan.Måste ju bjuda på nånting när man ramlar in såhär mitt i en diskussion. Jag har själv ramlat i fällan tidigare. Att gå in på krogen (tidigt på kvällen när musiken är låg och gästerna få) med orden "Alltså den var så här stor, jag fick inte runt handen ens!" och visa med handen vad jag menar... ja det är ju också ett sätt att göra entré!
Haha jag gissar att killarna som hörde det hade svårt att se dig i ögonen sedan.
- Jomenalltså, jag pratar om ål.
- Jo vi förstod det. :mask
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj