Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, jag vet att det är ett L för mkt, men förstör inte min roliga fyndighet!!! :6surkart :4skrika

Ok, du kan få vara rolig för din fyndighet men du samlar inte många poäng i lingvistiken :glömdet

För övrigt kom jag på att det var som Anna sa. En ål måste ha satt på en and. Och resultatet av betäckningen blev ju Åland.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är en ovana, men det är svårt att låta bli att ha rätt :D

Ok, du kan få vara rolig för din fyndighet men du samlar inte många poäng i lingvistiken :glömdet

För övrigt kom jag på att det var som Anna sa. En ål måste ha satt på en and. Och resultatet av betäckningen blev ju Åland.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Det blir inte avkomma bara för att man sitter på någon! :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag fick så sent som i våras få veta att jag inte var blond utan strawberryblond. Men nu vet jag ju det (Tack Pippi ;) )

Och mitt hår ändrar färg efter årstider också. Skönt att slippa färga håret hela tiden.

Och jag är tjej. Jag skulle slå vad om att mitt lamm hade sagt fel hårfärg :hihi

Man ska lära ut det man vet. ;)

Det blir inte avkomma bara för att man sitter på någon! :7peta

Det kan set väl visst bli om man dockar. :D

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Teori.

Namnet Åland kommer ifrån att ett gäng Franska clowner, skulle segla till Holland för ett kulturtjafsevenemang.
Sin vana trogen så söp dom sig fulla på rödvin och Absinthe. Dom seglade in i dimman och när dom sen nådde land, bakfulla och jävliga,så kände dom inte igen sig och frågade en förvirrad fiskare om dom kommit till "olland" (Fransmän utalar ju aldrig h)
Fiskaren sa Finland, men eftersom Fransmän aldrig har fel, så tvingade dom befolkning att döpa om landet till Åland.

Jämför med Columbus felsegling till Indien, men han hamnade ju i Karibien,som han sen döpte om tilll Västindien.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum