Semper idem
Gudomlig sporthojare
Ja, jag tror det har blivit något DNS-fel så vi hamnar på fel forum.
Så måste det självklart vara
Har jag hamnat på Bukefalos?
Om man ser en brun häst kan den i själva verket vara röd. Den ser bara brun ut för att förvilla.
You wish Hade stämningen varit så trevlig där hade sidan besökts mycket oftare
Det har hänt någon gång att jag har kollat något på Buke och det verkar vara en ganska otrevlig stämning där, om någon skriver något som inte passar så blir hon påhoppad direkt.
Att förvilla är bästa försvar
Nä, man tröttnar rätt snabbt. Där är en klick som alltid har rätt och alla som inte tycker lika blir halshuggna. Inte ens roligt att läsa.
Mm, hur många män vet vad deras fru/sambo/tjej/kk/ragg/etc/mm har för hårfärg egentligen?
Jag vet t ex bara hur min dotters hår var en bit före puberteten och då brukar den ju ändras något. Hon säger att nu har hon ;"i närheten", men jag undrar om ens hon vet. Då har hon ändå inte gått till några extremer utom någon mörkare period som inte gick så bra ihop med hennes betydligt muntrare personlighet.
Ur Reiser, Mannen med de för stora kalsongerna:
- Men varför skriker du "Tjena falsk blondin" åt en massa kvinnor du möter?
- Någon gång kommer det en äkta och då kommer hon att bevisa det.
Du menar som i tråden nyss?
De är här!
Det har hänt någon gång att jag har kollat något på Buke och det verkar vara en ganska otrevlig stämning där, om någon skriver något som inte passar så blir hon påhoppad direkt.
Nä, man tröttnar rätt snabbt. Där är en klick som alltid har rätt och alla som inte tycker lika blir halshuggna. Inte ens roligt att läsa.
Mitt är såntdär hårfärgat.Jag har min egen hårfärg och den ändras mellan årstiderna
Det är nog många som inte har en aning om vad de egentligen har för färg på håret.
Coolt, jag är alltså så stor så dom ser mig på flera kvarters avstånd?
Var det verkligen bara jag som tänkte på denna scen när Axel funderade på om hästen skulle attackera. Och att Axel här spelas av Mongo.
74. Minns det som vore det igår.
Precis det jag menar. Antingen borde den heta röd eller rövfärgad
Om man ser en brun häst kan den i själva verket vara röd. Den ser bara brun ut för att förvilla.
Jag har min egen hårfärg och den ändras mellan årstiderna
Det är nog många som inte har en aning om vad de egentligen har för färg på håret.
Jag vet, jag vet. O snart är det all mine när topparna är borta. Strawberry is back.
Denna information framfördes på ett mycket mjukt sätt.
Hade det varit på Buke hade hela SH-befolkningen blivit idotförklarad och ombedd att lämna sina hojar till de som är bättre lämpade att ta hand om dem.
Deras ekonomiska ställning hade ifrågasatts. Har du verkligen råd att serva din hoj?
Hm den dyker ju upp här också Det spårade ut lite i Hoj/Yrke-tråden där man utpekas som en dålig människa om man lånar pengar.
Jag är en mycket dålig människa
Det måste vara för att det är ett kvinnodominerat forum! :ducka
Mitt är såntdär hårfärgat.
Enkelt att komma ihåg.
Mitt är hudfärgat bitvis. Trixigt!
Mitt är hudfärgat bitvis. Trixigt!
Det finns två sorters hästfolk och det är inte uppdelat på kvinnor och män.
Det är uppdelat på snobbarna som tror att de vet bättre än alla andra och dom snackar skit om allt och alla och försöker skapa drama. Sen kommer de övriga som gör det dom känner är rätt med sin häst och inte följer alla osynliga regler uppsatta av snobbarna. Det är dessa som råkar ut för skitsnacket och som oftast enligt mig är de vettiga hästägarna. De som inte är rädda för att skita ner sig och hjälpa andra, de som kan ta av sadeln och ge sig ut på en stubbåker och låta hästen släppa loss och fara som ett jehu. Jag sätter de tjejer som hänger härinne i det senare facket och hoppas att ingen av dom tar illa vid sig.
Thats my point of view!
Detta har jag spenderat kvällen på att reda upp:
View attachment 392078
I spöregn med inslag av åskoväder.
View attachment 392078
View attachment 392078
Du måste sagt något elakt tidigare i Singeltråden.
Detta är typiskt sådant som händer om man säger elaka saker i Singeltråden
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari