Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
You wish :tungan Hade stämningen varit så trevlig där hade sidan besökts mycket oftare :fakta

Det har hänt någon gång att jag har kollat något på Buke och det verkar vara en ganska otrevlig stämning där, om någon skriver något som inte passar så blir hon påhoppad direkt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä, man tröttnar rätt snabbt. Där är en klick som alltid har rätt och alla som inte tycker lika blir halshuggna. Inte ens roligt att läsa.

Det har hänt någon gång att jag har kollat något på Buke och det verkar vara en ganska otrevlig stämning där, om någon skriver något som inte passar så blir hon påhoppad direkt.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Att förvilla är bästa försvar :hihi

Mm, hur många män vet vad deras fru/sambo/tjej/kk/ragg/etc/mm har för hårfärg egentligen?

Jag vet t ex bara hur min dotters hår var en bit före puberteten och då brukar den ju ändras något. Hon säger att nu har hon ;"i närheten", men jag undrar om ens hon vet. Då har hon ändå inte gått till några extremer utom någon mörkare period som inte gick så bra ihop med hennes betydligt muntrare personlighet.

Ur Reiser, Mannen med de för stora kalsongerna:

- Men varför skriker du "Tjena falsk blondin" åt en massa kvinnor du möter?
- Någon gång kommer det en äkta och då kommer hon att bevisa det.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Mm, hur många män vet vad deras fru/sambo/tjej/kk/ragg/etc/mm har för hårfärg egentligen?

Jag vet t ex bara hur min dotters hår var en bit före puberteten och då brukar den ju ändras något. Hon säger att nu har hon ;"i närheten", men jag undrar om ens hon vet. Då har hon ändå inte gått till några extremer utom någon mörkare period som inte gick så bra ihop med hennes betydligt muntrare personlighet.

Ur Reiser, Mannen med de för stora kalsongerna:

- Men varför skriker du "Tjena falsk blondin" åt en massa kvinnor du möter?
- Någon gång kommer det en äkta och då kommer hon att bevisa det.

Jag har min egen hårfärg och den ändras mellan årstiderna :)
Det är nog många som inte har en aning om vad de egentligen har för färg på håret.

Du menar som i tråden nyss?

De är här!:skrämd

Denna information framfördes på ett mycket mjukt sätt.
Hade det varit på Buke hade hela SH-befolkningen blivit idotförklarad och ombedd att lämna sina hojar till de som är bättre lämpade att ta hand om dem.

Deras ekonomiska ställning hade ifrågasatts. Har du verkligen råd att serva din hoj?

Hm den dyker ju upp här också :rofl Det spårade ut lite i Hoj/Yrke-tråden där man utpekas som en dålig människa om man lånar pengar.

Jag är en mycket dålig människa :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Nä, man tröttnar rätt snabbt. Där är en klick som alltid har rätt och alla som inte tycker lika blir halshuggna. Inte ens roligt att läsa.

Det måste vara för att det är ett kvinnodominerat forum! :ducka

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Coolt, jag är alltså så stor så dom ser mig på flera kvarters avstånd? :banana

Fettokissen. :D

Var det verkligen bara jag som tänkte på denna scen när Axel funderade på om hästen skulle attackera. Och att Axel här spelas av Mongo.

Mongo? Peter? (Höhö åt videon)

74. Minns det som vore det igår.

Som om....du va inte ens tillverkad i din pappas pung då, inte påtänkt.
Jag däremot....inte önskad men dom fick dras med mig ändå. :D

Precis det jag menar. Antingen borde den heta röd eller rövfärgad :)

Fixade. :D

Om man ser en brun häst kan den i själva verket vara röd. Den ser bara brun ut för att förvilla.

Brun är brun och röd är röd, sen finns det olika nyanser av bägge. :Mattias

Det händer även härinne, inte singeltråden dock. Här är alla lika sjuka i huvet så man kommer överens. ;)

Jag har min egen hårfärg och den ändras mellan årstiderna :)
Det är nog många som inte har en aning om vad de egentligen har för färg på håret.

Jag vet, jag vet. :) O snart är det all mine när topparna är borta. Strawberry is back.

Denna information framfördes på ett mycket mjukt sätt.
Hade det varit på Buke hade hela SH-befolkningen blivit idotförklarad och ombedd att lämna sina hojar till de som är bättre lämpade att ta hand om dem.

Deras ekonomiska ställning hade ifrågasatts. Har du verkligen råd att serva din hoj?

Hm den dyker ju upp här också :rofl Det spårade ut lite i Hoj/Yrke-tråden där man utpekas som en dålig människa om man lånar pengar.

Jag är en mycket dålig människa :D

Det måste vara för att det är ett kvinnodominerat forum! :ducka

Det finns två sorters hästfolk och det är inte uppdelat på kvinnor och män.
Det är uppdelat på snobbarna som tror att de vet bättre än alla andra och dom snackar skit om allt och alla och försöker skapa drama. Sen kommer de övriga som gör det dom känner är rätt med sin häst och inte följer alla osynliga regler uppsatta av snobbarna. Det är dessa som råkar ut för skitsnacket och som oftast enligt mig är de vettiga hästägarna. De som inte är rädda för att skita ner sig och hjälpa andra, de som kan ta av sadeln och ge sig ut på en stubbåker och låta hästen släppa loss och fara som ett jehu. Jag sätter de tjejer som hänger härinne i det senare facket och hoppas att ingen av dom tar illa vid sig. ;)

Thats my point of view!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det finns två sorters hästfolk och det är inte uppdelat på kvinnor och män.
Det är uppdelat på snobbarna som tror att de vet bättre än alla andra och dom snackar skit om allt och alla och försöker skapa drama. Sen kommer de övriga som gör det dom känner är rätt med sin häst och inte följer alla osynliga regler uppsatta av snobbarna. Det är dessa som råkar ut för skitsnacket och som oftast enligt mig är de vettiga hästägarna. De som inte är rädda för att skita ner sig och hjälpa andra, de som kan ta av sadeln och ge sig ut på en stubbåker och låta hästen släppa loss och fara som ett jehu. Jag sätter de tjejer som hänger härinne i det senare facket och hoppas att ingen av dom tar illa vid sig. ;)
Thats my point of view!

Sen är det väl alltid lite så när det gäller djurmänniskor, just för att djuret blir lidande om det sköts fel. Problemet är ju bara att det finns lika många åsikter om vad som är rätt och fel som djurmänniskor, i princip... Sen finns det ju även de som vägrar lyssna och ta till sig andra åsikter och forskning, på båda sidor.

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Håller med Alle!
Jag älskar Vargar, min svåger som är enormt duktig jägare hatar dem.
Vi höll t.o.m. nästan på att börja veva på grund av våra olika åsikter.

Efter det hände så bestämde vi att helt enkelt inte prata om Vargar mellan oss.

Platsen där de flesta djuren lider är inte vid Slakthusen, utan ute på gårdar och under transport.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Detta har jag spenderat kvällen på att reda upp:
DSC_0164.jpg
:näsblod

I spöregn med inslag av åskoväder. :gnissla

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du måste sagt något elakt tidigare i Singeltråden.
Detta är typiskt sådant som händer om man säger elaka saker i Singeltråden :rolleyes:

Efter Buke-diskussionen tidigare kollade jag där och det fanns en tråd där i vilken det diskuterades mycket om huruvida man kan få dåliga saker att hända genom att tänka fel. :D

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping