Singeltråden

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Nu var det inte en sådan situation det gällde utan snarare tvärtom. Han träffade en tjej som inte föll honom i smaken för förhållande, men han ville gärna ha sex.

Det är inte samma sak som det du pratar om.

Hur fick du Wunders inlägg till det? Det var iaf det jag syftade på i mitt svar till dig, eftersom du svarade på det. Apropå att vara omkomplicerad liksom :rolleyes:

-edit- edit...

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag satt inne på en resturang när dom passerade och funderade på om glaset var tjockt nog för att hålla för en skenande häst.

Några av dem ruskade på huvudet och såg ut att leta upp någon (mig) att attackera.

Var det verkligen bara jag som tänkte på denna scen när Axel funderade på om hästen skulle attackera. Och att Axel här spelas av Mongo.

Tjita1

Guest
Känslan när man har röjt av diskbänken och känner sig skitnöjd med sig själv, bara för att när man vänder sig om upptäcka att man hade lika mycket till på köksbordet..

:6surkart

Tjita1

Guest
Puh! Diskbänken är heltömd, tvätten hänger i torkskåpet, nu är det bara duscha och packa och sova kvar, sen bär det av "hem" till Skåne. 45 mil på en 650 med tveksam ergonomi, det blir ett äventyr, men vad gör man inte för lite ledighet.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det hela började såhär och det var det jag fick till det jag fick det till :) :

Wunder säger:

Upplägget är såhär:
Två personer träffas första gången. Båda är ute efter något seriöst. Under träffen så inser killen att han inte vill ha nåt seriöst med den här tjejen, men att han kan tänka sej :ligga för en kväll bara.
Han bjuder hem tjejen och dom :ligger. Därefter blir det inte mer.

Blir då tjejen sur och tycker killen var oärlig (eftersom båda gick på träff med förutsättningen att hitta något seriöst) eller tänker hon "det var kul att få :ligga iallafall!"?
Hur fick du Wunders inlägg till det? Det var iaf det jag syftade på i mitt svar till dig, eftersom du svarade på det. Apropå att vara omkomplicerad liksom :rolleyes:

-edit- edit...

Mitt förslag var att han skulle säg som det var. :)

Tjita1

Guest
1400 sidor! \o/

Min åsikt är väl att man ska tala sanning i alla situationer där det inte kan leda till misshandel eller mord.. Jag efterlever kanske inte det alla gånger själv heller, men det är väl det man får eftersträva åtminstone.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning