Jag e avis.
Men själv va jag på Opera på kungliga operahuset med bästa sällskapet.
Det va en härlig upplevelse som jag gärna gör om.
Titta på din avatar, den borde underhålla dig en liten stund i alla fall.
Slutade det med att den tjocka tanten sjöng?
Jag är trött så ögonen blöder. Kan någon ta över mitt liv en dag så jag kan gå och lägga mig igen?
Här gäller detsamma idag. Inte nog med att man gick upp 4:50...nu är man fortfarande i SL-trafiken och rotar. Inställda tåg o skit. Nu sitter man o väntar på en jävla buss tillsammans med människor som inte fattar vad personligt space är. Man blir ju förbannad.
Nu när jag klev på bussen så upptäckte jag oxå att pga att det tog så långt tid till jobbet fick jag betala dubbelt. :mad
jag gick upp 5:15... 10 minuter senare var jag på jobbet.. skönt o bo på vischan o slippa vara beroende av någon annan för att ta mig dit jag vill
(o framförallt slippa allt mögigt folk som man tvingas sitta bredvid på tåg/bussar)
Det är också skönt att vara student och ha ett helt examensarbete för sig själv. Man behöver inte ens lämna hemmet och kan plugga precis när man vill.
Naaaaaa, det avslutades i stort sett med underbara pappageno.
jag gick upp 5:15... 10 minuter senare var jag på jobbet.. skönt o bo på vischan o slippa vara beroende av någon annan för att ta mig dit jag vill
(o framförallt slippa allt mögigt folk som man tvingas sitta bredvid på tåg/bussar)
Vanligtvis tar det 10 minuter till jobbet när jag åker hemifrån mig. Men men jag kom iväg hem i tid iallafall. Älskar mitt jobb.
Du verkar trivas väldigt bra med ditt liv i allmänhet, det är kul att läsa. Tycker det annars är mycket "allt är skit" eller "allt är så jävla perfekt" (syftar inte på folk här utan folk i allmänhet), men du verkar ha en allmänt vettig livssyn, trivs med det du har och det du inte trivs med försöker du ändra på om du kan. En positiv människa helt enkelt!
Nä då. Mitt största bekymmer nu för tiden brukar vara att lista ut vad jag ska äta för dagen. Fast för ett tag sedan var jag förkyld. Det var lite trist. Men större problem än så har jag inte.Det går Över!!!
Som Biturbo säger .. Det är aldrig försent och ge upp!
Mitt största bekymmer nu för tiden brukar vara att lista ut vad jag ska äta för dagen.
Du verkar trivas väldigt bra med ditt liv i allmänhet, det är kul att läsa. Tycker det annars är mycket "allt är skit" eller "allt är så jävla perfekt" (syftar inte på folk här utan folk i allmänhet), men du verkar ha en allmänt vettig livssyn, trivs med det du har och det du inte trivs med försöker du ändra på om du kan. En positiv människa helt enkelt!
Nä då. Mitt största bekymmer nu för tiden brukar vara att lista ut vad jag ska äta för dagen. Fast för ett tag sedan var jag förkyld. Det var lite trist. Men större problem än så har jag inte.
Aldrig några problem med det, jag äter det som erbjuds. Höhö
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |