Slowroller
Skrämmer små barn
Hade du med dig en resväska med prylar som vanligt när du är ute och gör stan?
Man blir ju lite nyfiken på vad ovan nämnda väska kan tänkas innehålla. En portabel jordkällare?
Hade du med dig en resväska med prylar som vanligt när du är ute och gör stan?
Man blir ju lite nyfiken på vad ovan nämnda väska kan tänkas innehålla. En portabel jordkällare?
:hångla
Ja jag har haft så mycket skit i mitt liv så jag har bestämt att skapa mitt eget öde och det verkar funka bra. Inte värt att ödsla tid på skit så bättre att utesluta det ur livet. Man måste inse att man är värd att vara lycklig och att man skapar sin egen lycka.
Tack för orden, de värmer.
Ja men det är ju så, tyvärr verkar det vara fruktansvärt få som ser det idag. Folk är missnöjda med sina jobb, sin livssituation och allt möjligt, när det är saker de faktiskt KAN ändra på. Och jag blir alltid lika ledsen när folk inte inser det utan istället sitter och deppar över alla saker de, enligt sig själva, inte kan göra. Visst, vissa saker kan man inte påverka, men det mesta. Så jag blir himla glad när folk inser det och faktiskt aktivt påverkar sina liv åt det bättre.
Ibland undrar jag om människor inte har för lite elände i sitt liv. Orkar man sitta och bli seriöst upprörd över skitsaker ska man vara sjukt medveten om att livet klappat en medhårs.
Ja trots att jag höll på att zappa mig själv till kol, kom från jobbet halvt tio, gick back eftersom jag fått punka på hojen och sen p böter. Och därför åker kommunistiskt som en sittkissande gråsosse och sen eftersom ingen buss gör som den ska.
Så är det egentligen små stunt saker.
Det är ett gott liv
Typ som lakritsglass?
VARFÖR i helsike skulle jag vilja se just clownfiskar?!
Face your fears! Och så kommer du tillbaka som en ny stark struts!
(jag tycker inte heller om lakritsglass, men Anna gör)
För övrigt lever jag världens lyxliv just nu. Inte ens mat är ett problem. Blir jag hungrig promenerar jag iväg till ett food junktion och köper (sjukt god!) färdiglagad mat. Det där med att laga mat är liksom överkurs när man kan köpa färdig lika billigt. Mina största problem på dagarna ligger just nu i ifall jag ska sätta mig på balkongen, gå ner till poolen eller göra nåt annat... Det känns helt okej faktiskt.
Ja men det är ju så, tyvärr verkar det vara fruktansvärt få som ser det idag. Folk är missnöjda med sina jobb, sin livssituation och allt möjligt, när det är saker de faktiskt KAN ändra på. Och jag blir alltid lika ledsen när folk inte inser det utan istället sitter och deppar över alla saker de, enligt sig själva, inte kan göra. Visst, vissa saker kan man inte påverka, men det mesta. Så jag blir himla glad när folk inser det och faktiskt aktivt påverkar sina liv åt det bättre.
Jag har alltid vart en förespråkare för att ta ut det på skyldiga människor direkt ist.Dessutom tror jag att det är nyttigt ibland, bättre att man tar ut ilska på materiella ting än oskyldiga människor.
Typ som lakritsglass?
Hmm,, den var iaf större än den packning jag brukar ha med mig när jag åker utomlands..
Så nu när du säger det.. ja, allra mest troligt är en portabel jordkällare! Har svårt att se att det skulle kunna vara nåt annat t om..
Du kan ju inte mena att du inte tycker om Nemo? <3Förresten, på tal om hemska liv och sånt, vet ni vad jag fick höra idag? "Vi tänkte att vi skulle ta och boka en resa till nån fin ö eller så, där det finns bra snorklingsmöjligheter, så du får se clownfiskar och grejer!"
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|