Är det dags igen?
Är det dags igen?
Ja jag sov inget föregående natt så idag blev det första för vintern.
Är det något årstidsbundet med dina sömnproblem? Kan du alltid sova på sommaren?
Japp o japp. Behöver ljuset.
D-vitaminbrist?
Jag vill också ha, men jag har slut. Vad käkar du för några?
Jag vill också ha, men jag har slut. Vad käkar du för några?
De som PippiT tar gör så att hon skriver extremt roliga inlägg i den här tråden.
Jo, jag hade lite samma bekymmer, jag hade Zopiklon och dom somnade jag och sov jättegott på, men dessvärre lika gott när det var dags att gå upp. När jag kommer in i psykiatrin här uppe ska jag be att få testa Stilnoct istället, jag har provat en gång när jag låg på sjukhus och det var mycket trevligare, somnade snabbare och vaknade lätt på morgonen.Zolpidem ratiopharm, det är insomningstabletter för jag kan inte ta sömntabletter för då vaknar jag inte.
Den effekten tycker jag sömntabletter generellt har, hehe.. På mig har dom även effekten att jag inhandlar nåt konstigt jag inte behöver från nätet. Men det är ju inte för inte substanserna i dom är narkotikaklassade.De som PippiT tar gör så att hon skriver extremt roliga inlägg i den här tråden.
Är det höstens första kan vi nog räkna med att PippiT redan ligger och sover på söta örat.
Jo, jag hade lite samma bekymmer, jag hade Zopiklon och dom somnade jag och sov jättegott på, men dessvärre lika gott när det var dags att gå upp. När jag kommer in i psykiatrin här uppe ska jag be att få testa Stilnoct istället, jag har provat en gång när jag låg på sjukhus och det var mycket trevligare, somnade snabbare och vaknade lätt på morgonen.
Den effekten tycker jag sömntabletter generellt har, hehe.. På mig har dom även effekten att jag inhandlar nåt konstigt jag inte behöver från nätet. Men det är ju inte för inte substanserna i dom är narkotikaklassade.
Varför läser jag allt baklänges nu
Varför läser jag allt baklänges nu
Dina piller har gjort dig till arab?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|