Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man kan inte påverka alla händelseförlopp, men man kan påverka hur man ser på dem och hur man låter sig bli påverkad. Jag kanske inte kan ändra allt runt mig, men jag kan alltid ändra vad jag låter det göra med mig.

Fast lite irriterad på småsaker kan man ju få bli ibland. Jag kan också bli sur om jag får vänta på ett tåg i flera timmar eller om jag tappar nåt i backen så det går sönder, det är ju inget annat än mänskligt. Dessutom tror jag att det är nyttigt ibland, bättre att man tar ut ilska på materiella ting än oskyldiga människor. :D

Men just när folk sitter och är bittra över sina liv utan att försöka göra något åt sin situation har jag väldigt svårt för, eller när man ser allt negativt och ser begränsningar i allt istället för möjligheter. Klaga på småsaker kan man göra utan att man anser att hela livet rasar/dagen förstörs av det lilla som går fel. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Och gömma sig i aneminoner för att attackera när man minst anar det! :skrämd

Det är luriga jäklar, jag ser inga av dem som finns i akvariet utanför mitt kontor. De har nog gömt sig bakom korallen för att kunna hoppa upp och hugga mig i nacken när jag lämnar kontoret. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Sjukt god glass :kär :kär :kär

chili.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag säger ju det. Jag är känslig, mjuk, vän, följsam, lättpåverkad, rar, gullig, söt osv osv.
Man måste vara försiktig med mig. Jag är av en ytterst delikat natur :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nej! Den smakar ju enbart lakrits, chilismaken finns det inga som helst spår av, falsk marknadsföring. :cool:

Här är glassar du skulle gilla struty.

icecream_clowns.png

:banana

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nej! Den smakar ju enbart lakrits, chilismaken finns det inga som helst spår av, falsk marknadsföring. :cool:

Lakrits är ju sketagott. Hmm, då borde den passa A_NN_A, även om jag visst tycker den smakar en smula chili. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning