Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vem vet, kanske kan få nytta av säckpipan i tjänsten om allt vill sig väl :)

Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sjukt att du nämner säckpipa.. Satt och fascinerades av en 700-manna marsch med just säckpipor och trummor spelandes Scotland the brave igår på youtube. Och det gör jag ju inte varje kväll direkt :skrämd

Massed pipes and drums är sjukt häftigt, ju fler desto bättre och ljudet när alla drar igång är fan magiskt!:tummenupp

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
bon scott .ac/dc,,sångare..,, spelade säckpipa på vissa av dom förste låter me ac/dc kul instrument härlig ljud...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Den här gillar jag, riktigt snyggt sound de får till där på arenan! :tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=k9rZdvruOK8

Den här är inte heller dum:

http://www.youtube.com/watch?v=2xgwRitTgU4

Världens bästa (och sämsta, har lite av ett love/hate-relationship med den satans träbläckfisken... :D ) instrument :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Idag har jag slängt på vinterdäcken på bilen. Jag gjorde det hemma hos mina föräldrar i Småland och jag fick en del undrande blickar av folk som gick förbi. :) Mina sommardäck började likna slicks och jag kör med odubbade vinterdäck så jag tyckte att det var OK att göra det.

(Sorry för avatarbytet, Alley. :))

Ska fundera på om jag kan förlåta dig.

Welcome to my world! "Någon" började prata om clowner och helt plötsligt kantas hela mitt liv av clowner. :cool:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Godmorgon. :) Man blir ju förbannad, fyra ggr har jag vaknat inatt o nu på morgonen o varit sådär kissnödig så man ser segelbåtar. Så jävla mycket har jag inte druckit under gårdagen heller. Jag som brukar ha världens blåsa o till o med kan hinka öl en hel kväll på krogen utan att behöva gå en enda gång. Inte vad jag minns iallafall. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning