Slowroller
Skrämmer små barn
Har Slöis, A_NN_A med flera lämnat tråden?
Nej. Igår jobbade jag och sen var det firmafest så jag hade inte tid att hänga här.
Har Slöis, A_NN_A med flera lämnat tråden?
Nu kan man ju börja undra om Nahoj lämnat tråden.
Både jag och Slöis är ju hyperaktiva
Han saknade er tröttmössor. Vi normala duger inte.
Finns det verkligen sådana i den här tråden?
Jag var bara lite orolig för att A_NN_A hade råkat låsa in sig själv i källaren. Och Slöis kan ju råka låsa in sig själv på jobbet.
Men Broberg är tydligen inlåst för vinterförvaring i en källare någonstans för han har lyst med sin frånvaro ett tag.
Det har allt hänt att jag lyckats stänga in mig på jobbet. En del dörrar e lömska.
Det har allt hänt att jag lyckats stänga in mig på jobbet. En del dörrar e lömska.
Jag har lyckats låsa in mig på en toalett på jobbet, det var någon gammal plastbit i låset som bestämde sig för att ge upp när jag hade låst. Jag hade mobilen med mig så jag ringde en kollega som fick ut mig, som tur är har vi inte bara lödkolvar i labbet utan där finns lite riktiga verktyg också.
Han saknade er tröttmössor. Vi normala duger inte.
Jag har lyckats låsa in mig på en toalett på jobbet, det var någon gammal plastbit i låset som bestämde sig för att ge upp när jag hade låst. Jag hade mobilen med mig så jag ringde en kollega som fick ut mig, som tur är har vi inte bara lödkolvar i labbet utan där finns lite riktiga verktyg också.
Finns det verkligen sådana i den här tråden?
Jag var bara lite orolig för att A_NN_A hade råkat låsa in sig själv i källaren. Och Slöis kan ju råka låsa in sig själv på jobbet.
Men Broberg är tydligen inlåst för vinterförvaring i en källare någonstans för han har lyst med sin frånvaro ett tag.
Tid i källaren är ett måste. Kvalitetstid kallas det.
Du skulle säkert kunna lyckas stänga in dig i din egen lägenhet...
Ligger på hotellrummet i Karlskoga. Hur många kanaler som helst på TV.. Inte en enda clown..
Det är verkligen en riktig håla..
Det händer säkert en dag. Men nu har jag mer problemet att jag glömmer att låsa ytterdörren..
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|