Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu kan man ju börja undra om Nahoj lämnat tråden.

Både jag och Slöis är ju hyperaktiva :tungan

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Han saknade er tröttmössor. Vi normala duger inte.

Finns det verkligen sådana i den här tråden? :)

Jag var bara lite orolig för att A_NN_A hade råkat låsa in sig själv i källaren. Och Slöis kan ju råka låsa in sig själv på jobbet. :)

Men Broberg är tydligen inlåst för vinterförvaring i en källare någonstans för han har lyst med sin frånvaro ett tag.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag var bara lite orolig för att A_NN_A hade råkat låsa in sig själv i källaren. Och Slöis kan ju råka låsa in sig själv på jobbet. :)

Men Broberg är tydligen inlåst för vinterförvaring i en källare någonstans för han har lyst med sin frånvaro ett tag.

Det har allt hänt att jag lyckats stänga in mig på jobbet. En del dörrar e lömska.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Moppen är ju helt brun i brallan snabb! :crash
Fast, kommer behöva lite större munstycken. :/

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det har allt hänt att jag lyckats stänga in mig på jobbet. En del dörrar e lömska.

Jag har lyckats låsa in mig på en toalett på jobbet, det var någon gammal plastbit i låset som bestämde sig för att ge upp när jag hade låst. Jag hade mobilen med mig så jag ringde en kollega som fick ut mig, som tur är har vi inte bara lödkolvar i labbet utan där finns lite riktiga verktyg också. :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har lyckats låsa in mig på en toalett på jobbet, det var någon gammal plastbit i låset som bestämde sig för att ge upp när jag hade låst. Jag hade mobilen med mig så jag ringde en kollega som fick ut mig, som tur är har vi inte bara lödkolvar i labbet utan där finns lite riktiga verktyg också. :D

Det gjorde jag i lågstadiet.
Skola byggd på 50'talet och låset var sopslut och gick inte att låsa upp igen.
Detta var på den gamla onda tiden före ungar hade mobiltelefoner så fick sitta där ett bra tag.

Tur att karmjäkeln var murken, annars hade jag nog var där ännu. :gnissla

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

Var på en sunkig bar en gång me skabbiga lås och blev inlåst på dasset.

Ringde polisen och dom skicka en patrull som förklarade detta för dörrvakterna:3freak

:rofl

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tid i källaren är ett måste. Kvalitetstid kallas det. :rolleyes:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Tid i källaren är ett måste. Kvalitetstid kallas det. :rolleyes:

Åå, så du tror att källaren är din vän?
Du har blott anammat källaren. Jag föddes i den, blev formad i den. Jag såg inte dagsljus innan jag blivit en vuxen man men då förblindade det mig bara. Källaren kommer att förråda dig ety den tillhör mig allena!
/ BaneRäsern

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ligger på hotellrummet i Karlskoga. Hur många kanaler som helst på TV.. Inte en enda clown..
Det är verkligen en riktig håla.. :huvet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja nu har man ätit gott, druckit gott i gott sällskap. Ont i magen för att jag skrattat så mycket. Träningsvärk imorgon. :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum