Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Då slipper han ju jaga flugor. Det blir rena buffén för honom.

Åja, berätta för honom vad som händer med hans vackra skånkar om han ger sig på flugpappret... 8..7...6... well you get the pic... :fakta

För övrigt gömde sig några av grannbarnen bakom grannens bil idag när jag höll på med hojen. De bad mig hålla tyst om någon kom o letade. Strax därefter kom en fjärde unge:
-Hej, vi leker tjuv o polis. Har du sett några barn här?
-Näääedå... svarade jag.
Oj, får man ljuga för barn? :rodnar

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Åja, berätta för honom vad som händer med hans vackra skånkar om han ger sig på flugpappret... 8..7...6... well you get the pic... :fakta

För övrigt gömde sig några av grannbarnen bakom grannens bil idag när jag höll på med hojen. De bad mig hålla tyst om någon kom o letade. Strax därefter kom en fjärde unge:
-Hej, vi leker tjuv o polis. Har du sett några barn här?
-Näääedå... svarade jag.
Oj, får man ljuga för barn? :rodnar

Ja det är klart. De lekte ju så du ljög ju bara på lek.

Tjita1

Guest
Ja, vi var uppe där, 65 meter hög är kåken med deras stora sodapanna i. Man såg utan problem deras "konkurrent" (dom är väl inte riktigt konkurrenter eftersom dom inte gör samma sorts papper, men ändå) Skoghall därifrån.

Jag spenderade ungefär 1½ timme på bruket, och innan jag gick därifrån hade jag vant mig vid lukten, så det är inget större problem.. :) Det värsta är sulfiterna som bildas, terpentindoften från veden tycker jag själv är ganska angenäm.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Fantastisk supporter! Dock har jag lagt ner pluggmodet. Och tänker att jag borde laga mat då keso och mackor är det närmaste mat jag kommit idag. Men tror jag fortsätter äta lite chips o glor på en film. :rodnar

Men klappa ålen från mig. Jag kan sympatisitta med excel för bara din skull, om du vill. Sitter nämligen med en sådan fil just nu, dock till nöje :D

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Fantastisk supporter! Dock har jag lagt ner pluggmodet. Och tänker att jag borde laga mat då keso och mackor är det närmaste mat jag kommit idag. Men tror jag fortsätter äta lite chips o glor på en film. :rodnar

Men klappa ålen från mig. Jag kan sympatisitta med excel för bara din skull, om du vill. Sitter nämligen med en sådan fil just nu, dock till nöje :D

Ah mat, det är bra grejer! Jag lagade en massa mat igår som blev sådär, köpte en creme fraiche idag vilket räddade allt och det gick att kalasa på med bättre utgång. Spring iväg o fixa lite mat med dig!
Jag och ålis håller ställningarna så länge!

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
:hej:yoparty:banana. Har varit ute och kört hoj hela dagen, i dimma,sol,regn och mörker:).
Slängde mej in här och kunde konstatera att jag som vanligt inte missat något väsentligt.
Jag älskar den här tråden:D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...