Tjerringen
Har klampat in igen
Hota med att du sätter upp flugpapper annars!Jag får höra med honom. Han kanske t.o.m orkar svara.
Hota med att du sätter upp flugpapper annars!Jag får höra med honom. Han kanske t.o.m orkar svara.
Då slipper han ju jaga flugor. Det blir rena buffén för honom.Hota med att du sätter upp flugpapper annars!
Då slipper han ju jaga flugor. Det blir rena buffén för honom.
Åja, berätta för honom vad som händer med hans vackra skånkar om han ger sig på flugpappret... 8..7...6... well you get the pic...
För övrigt gömde sig några av grannbarnen bakom grannens bil idag när jag höll på med hojen. De bad mig hålla tyst om någon kom o letade. Strax därefter kom en fjärde unge:
-Hej, vi leker tjuv o polis. Har du sett några barn här?
-Näääedå... svarade jag.
Oj, får man ljuga för barn?
Ja det är klart. De lekte ju så du ljög ju bara på lek.
Usch så säger man väl inte.
Hon såjaponkade mig.
Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)
View attachment 392886
har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!
Hon såjaponkade mig.
Hon är tillräckligt gammal för att ha tillåtelse att såjaponka nästan vem som helst.
Fantastisk supporter! Dock har jag lagt ner pluggmodet. Och tänker att jag borde laga mat då keso och mackor är det närmaste mat jag kommit idag. Men tror jag fortsätter äta lite chips o glor på en film.
Men klappa ålen från mig. Jag kan sympatisitta med excel för bara din skull, om du vill. Sitter nämligen med en sådan fil just nu, dock till nöje
Jag kan sympatisitta med excel för bara din skull, om du vill. Sitter nämligen med en sådan fil just nu, dock till nöje
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|