Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Tycker det ser ut som du försöker pussa ålen, jag trodde att det bara var grodor som kunde förvandlas till prinsar med den behandlingen?

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Tycker det ser ut som du försöker pussa ålen, jag trodde att det bara var grodor som kunde förvandlas till prinsar med den behandlingen?

Anledningen till att pussa på en groda är väl främst för att tar man rätt groda får man sig ett hallucinogent rus, och kan med god tur visualisera en fiktiv drömprins. :tummenupp
Jag föredrar verkligheten och mina slemmiga kompisar. Det är ju mest söta djur som får anti-utrotningshjälp, kanske kan några ålpussar ge lite söthet (tänk att bli ålfadder!) även till ålen..? ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Anledningen till att pussa på en groda är väl främst för att tar man rätt groda får man sig ett hallucinogent rus, och kan med god tur visualisera en fiktiv drömprins. :tummenupp
Jag föredrar verkligheten och mina slemmiga kompisar. Det är ju mest söta djur som får anti-utrotningshjälp, kanske kan några ålpussar ge lite söthet (tänk att bli ålfadder!) även till ålen..? ;)

Jag tror att ålen är den nya grodan när det gäller prinsar. Utveckling liksom. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Är det i Vättern ni håller på och kollar ålar?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Plåtis! För din skull piggar jag upp pluggandet med lite söndagskärlek. :D (och för att upprätthålla nån slags image som teh ålkvinna)

View attachment 392886

har absolut inte heller något att göra med att det är tråkigt att sitta och jobba i Excel på en söndagkväll. Icket!

Påminde osökt om en film jag såg häromkvällen, bara mer kärleksfullt här dårå. :glömdet

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag tror att ålen är den nya grodan när det gäller prinsar. Utveckling liksom. :)

ÄÄÄÄ, du använder det bara som förklaring när man till som tätt finner dig med en ål i truten :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Du i den här truten kommer det inte in nån ål... men....nae jag lägger ner. :rolleyes

Ett ålhuvud om dagen håller doktorn borta !

Gammalt djungelordspråk....

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...