Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Åh fan, mitt motstånd mot hotellet var delvis baserat på att det verkade vara brist på frukost.

Det ingår inte frukost på hotellet. Allt utom städningen är datoriserat på det stället. Man får koder till dörrarna skickat via mail och sms innan. Den enda personal som finns är städpersonal. :)

Men på bottenvåningen finns frulle. Med panGkakor och allt. :drool

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag tycker att det hör till god moral att tala om för vederbörande att hen blivit uppsagd men uppenbarligen är det inte viktigt att få tillbaka arbetskläderna eller nycklarna.

Låter ju konstigt om ni inte har ett anställningsavtal där t ex uppsägningstid och sånt regleras.
Sen kan de ju såklart närsomhelst bara sluta ge er timmar om det handlar om ett vikariat eller liknande, men de borde ändå behöva meddela att personen är uppsagd.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Låter ju konstigt om ni inte har ett anställningsavtal där t ex uppsägningstid och sånt regleras.
Sen kan de ju såklart närsomhelst bara sluta ge er timmar om det handlar om ett vikariat eller liknande, men de borde ändå behöva meddela att personen är uppsagd.

Just saying, det var det jag menade. Vi har avtal som är påskrivet (jag har papper hemma på att jag är timanställd hos dem och det har min pojkvän med största sannolikhet då det är ett seriöst företag, nåja utöver den centralen i Varberg där pajaseri och nepotism förekommer) så jag tycker att han ska tala om för en om man nu inte är välkommen så man kan söka sig till annat istället för att vänta på timmarna eller ringa om timmar.
Det är fler timanställda just nu än fasta anställda.

Bland annat är en tjej (yngre än mig) som inte alls jobbar eller lyssnar på folk samt hänvisar fel vid sortering av återvinningsmaterial kvar bara för en av gubbarna som är fast anställd är sexuellt attraherad av henne (han hade tydligen sagt det rakt ut till min pojkvän som då tog illa vid sig och inte ville veta sånt). Det slog slint i huvudet på mig när jag hörde det.

Men men... Jag är inte kvar där så länge till, snart är jag färdig med skolan och kan skaffa mig ett riktigt jobb så får pajaserna leka bäst de vill.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Så vad ni säger är alltså att jag borde tänka om? :)

Skaru :fika så skaru kanske välja nå annat. Det ingår dock vattenkokare. :)

Tyckte du det även innan du käkade ditt :ätapiller ?

Jag käkade inget piller då. Vågade inte när Clownen sov i samma rum. Visste ju inte om han var nån yxmördare eller nåt.
Tar aldrig dom i närheten av folk jag inte litar på.

Innan bullarna...

Vilka bullar? :6surkart

Tjita1

Guest
Nu ska jag testa en ny grej jag har hört talas om som sägs vara rätt effektiv mot morgontrötthet och försovningar.

Gå och lägga sig i tid.
God natt!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Lycka till :D

Nu ska jag testa en ny grej jag har hört talas om som sägs vara rätt effektiv mot morgontrötthet och försovningar.

Gå och lägga sig i tid.
God natt!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...