Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. (Halv Plåthink)
12. Wunder
13. The one and only (BE)
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)

Jag gjorde en liten justering av listan, eftersom Bikerman + 1 = 2 så satte jag mig som nummer 6 istället för 5. På detta sättet kommer siffran vid namnet på den sista personen att återspegla det förväntade antalet personer vid bordet. :tummenupp
Haha, ordnung muss sein. Ingenjörsådran slog till eller? :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Idag är det 6 månader sedan jag fann kärleken :kär

Kärlek!.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tjita1

Guest
Jag har beställt en vedugnsbakad kebabpizza med extra kebabkött och mozarella. Den får gärna komma hit snart, för jag är vrålhungrig!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag vet inte om jag är mest imponerad av att man kan ha såna sjukdomar utan att märka det, eller av att det faktiskt finns läkare som kollar sånt utan att man söker för det...

Dom kollar ju efter bakterier i urinen när dom gör en odling pga att UVI kan bero på olika bakterier.
Jag har stålmage, inte mycket som rår på den vilken skapar problem ibland. :D När jag va i Frankrike va jag inte på toa en enda gång trots att jag fick ta tabletter. Ordinerades två st, hände inget, tog fyra till, hände inget, gick overboard o tog åtta stycken. Magen kurra lite o sen gav jag upp. En vecka senare när jag åkte till flygplatsen o blev avlämnad....VART ÄR TOAN?!!?!! :skrämd

Lite som när jag var in och röntgade tummen och fick reda på att jag hade slagit av en benbit ovanför handleden som hade läkt fast igen.

(2013 versionen av min pappa är starkare än din pappa?)

Haha, som när jag åkte in o skulle röntga vänstertummen o dom upptäckte att jag brutit högertummen rakt av i leden några år tidigare. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Dom kollar ju efter bakterier i urinen när dom gör en odling pga att UVI kan bero på olika bakterier.
Jag har stålmage, inte mycket som rår på den vilken skapar problem ibland. :D När jag va i Frankrike va jag inte på toa en enda gång trots att jag fick ta tabletter. Ordinerades två st, hände inget, tog fyra till, hände inget, gick overboard o tog åtta stycken. Magen kurra lite o sen gav jag upp. En vecka senare när jag åkte till flygplatsen o blev avlämnad....VART ÄR TOAN?!!?!! :skrämd

Ibland tvivlar jag på att läkare kollar nåt alls faktiskt. ;)

Tjita1

Guest
Nej, nu fan måste jag ta tag i disken. Imorgon bär det av söderut. Jag gör som flyttfåglarna, drar söderöver under vintern. Jag är lite blåst bara, för jag kommer tillbaka i januari...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nej, nu fan måste jag ta tag i disken. Imorgon bär det av söderut. Jag gör som flyttfåglarna, drar söderöver under vintern. Jag är lite blåst bara, för jag kommer tillbaka i januari...

Låter ju smartare än mig (blöjan behöver nåt att störa sig på), jag kommer tillbaka i december...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hej singeltråden! hälsar min nya polare... :fyllisar

544514_10152502709996777_492477305_n.jpg

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Har varit singel ett halvår nu. Är det normalt o tappa suget o träffa ngn o leva med igen samtidigt som tillvaron känns tom?
Jag kommer från 10 års äktenskap som avslutades i samstämmighet o utan bitterhet etc.
Har träffat kvinnor sporadiskt men känner att intresset falnat. Inte ute efter en diskussion om varför utan vill bara veta om ngn har samma erfarenhet?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Har varit singel ett halvår nu. Är det normalt o tappa suget o träffa ngn o leva med igen samtidigt som tillvaron känns tom?
Jag kommer från 10 års äktenskap som avslutades i samstämmighet o utan bitterhet etc.
Har träffat kvinnor sporadiskt men känner att intresset falnat. Inte ute efter en diskussion om varför utan vill bara veta om ngn har samma erfarenhet?

Visst är det jävligt bekvämt att vara själv? :) Känner precis samma.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!