Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ramlar nästan ur stolen av förvåning över att du verkar se på sånt där rationellt, TROTS att du är kvinna :Bugar

Menar du att det är könsbundet och män är mer benägna att pausa mellan sina förhållanden?
Jag tycker att många människor verkar livrädda för att vara ensamma och har inte märkt någon direkt skillnad mellan män och kvinnor, pojkar och flickor, gubbar och gummor.

Jag tror att du har fel igen :fakta :D

Jaha? Ja men tack då. Tack så hemskt mycket!!!

Vassego. Sanningen är gratis :hihi

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Menar du att det är könsbundet och män är mer benägna att pausa mellan sina förhållanden?
Jag tycker att många människor verkar livrädda för att vara ensamma och har inte märkt någon direkt skillnad mellan män och kvinnor, pojkar och flickor, gubbar och gummor.

Jag tror att du har fel igen :fakta :D

Det var väl inte just detta exemplet han hade i åtanke som var specifikt kvinno-orienterat, det var väl mer det att rent allmänt tänker kvinnor mindre rationellt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Eftersom vi är upptagna av smink, småbarn, konstiga bakelser, var vi lagt våra underkläder, vad folk ska tycka om våra blomkrukor, vem sa vad i Världens bästa såpopera och vad hade egentligen Susanne på sig när hon handlade på ICA?? :O

Så menar du?

Det var väl inte just detta exemplet han hade i åtanke som var specifikt kvinno-orienterat, det var väl mer det att rent allmänt tänker kvinnor mindre rationellt.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Eftersom vi är upptagna av smink, småbarn, konstiga bakelser, var vi lagt våra underkläder, vad folk ska tycka om våra blomkrukor, vem sa vad i Världens bästa såpopera och vad hade egentligen Susanne på sig när hon handlade på ICA?? :O

Så menar du?

... o bokklubb med snittar!!!
:hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Liten redigering så åkte Prulle upp till nr 19. Nu go vänner är det bara en plats kvar... Peeeeeeeeter! Släpp snuttefilten o kom med nu!

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. HD-gullet
12. Wunder
13. The one and only (BE)
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)
19. Prulle

Plåtis, jag tog bort dig, men om du vinner på Triss eller nåt så är det ju bara att lägga till dig igen! :krama

Värst vad jag får vara med om, en halv Plåthink, ingen Plåthink och plötsligt dyker jag upp i listan igen för att sedan tas bort. :näsblod

Känner mig lite som en tjej där killar slåss om mig. :brynad Och nej, jag hejdar ingen :brynad

där du inte ser den

I röven?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1