Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nån för mig helt okänd tjej hälsade på mig på gymet idag, jag fattade inte att det var mig hon pratade med så vände mig och kollade, men det fanns ingen där. Blev så konfunderad så jag fortsatte bara träna istället och nu kommer jag inte ens ihåg hur hon ser ut. Så det lär bli EXAKT likadant nästa gång :D

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Nån för mig helt okänd tjej hälsade på mig på gymet idag, jag fattade inte att det var mig hon pratade med så vände mig och kollade, men det fanns ingen där. Blev så konfunderad så jag fortsatte bara träna istället och nu kommer jag inte ens ihåg hur hon ser ut. Så det lär bli EXAKT likadant nästa gång :D

Ja det finns potential till borra där - om det är en näbbgädda,dryg och snygg samt att månen är i rätt läge och hon är sugen.

Du kommer få lite stryk och hon kommer släpa dig hem som ett bylte men du kommer få borra.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Alltså, jag börjar seriöst undra om du inte är lebb på riktigt. :va Måste tjejen dra dig i pillen för att du ska fatta? Du vill ha en tjejtjej som klarar sig själv, hon ska vara vältränad och helst inte ha hojintresse (typ). När det väl står en sån som du vill ha så bara står du där som ett fån. :smasha :7peta

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Alltså, jag börjar seriöst undra om du inte är lebb på riktigt. :va Måste tjejen dra dig i pillen för att du ska fatta? Du vill ha en tjejtjej som klarar sig själv, hon ska vara vältränad och helst inte ha hojintresse (typ). När det väl står en sån som du vill ha så bara står du där som ett fån. :smasha :7peta

Du är före din tid, 2014 året killar kan bli lebb hahaha !

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj

Så ja Monkey, jag försöker bara få liv i tråden.. och lyckades ju t om lura fram dig ur kulisserna ! :banana

Och nej, jag vill inte ha en barbie i rosa förekläde som du trodde :D hon behöver inte ens träna för min del..

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Så ja Monkey, jag försöker bara få liv i tråden.. och lyckades ju t om lura fram dig ur kulisserna ! :banana

Försök inte bortförklara din klantighet. Tycker denna tråden har jävligt mycket tillräckligt liv. Nästan så man undrar om folk verkligen har ett liv UTANFÖR. ;)

Okej att du kanske inte vill ha ett förhållande, men LIGGAAAAAAAAA DÅ!!!! Tror på riktigt du är lebb. Eller nä, tom lebb får mer mus än du. :D :D :D :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Försök inte bortförklara din klantighet. Tycker denna tråden har jävligt mycket tillräckligt liv. Nästan så man undrar om folk verkligen har ett liv UTANFÖR. ;)

Okej att du kanske inte vill ha ett förhållande, men LIGGAAAAAAAAA DÅ!!!! Tror på riktigt du är lebb. Eller nä, tom lebb får mer mus än du. :D :D :D :hihi

kom då sötis :4skrika :6surkart

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Och nej, jag vill inte ha en barbie i rosa förekläde som du trodde :D hon behöver inte ens träna för min del..

Aaahhh so u like more cushin for the pushin! woop woop! :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...