Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hör av dig när du är i sthlm iställer för att sitta här och tjafsa apan :)

Jag har varit i tokholm X antal gånger i år redan. Varje gång jag är där är du för upptagen. Intresset svalna, Forrest Gump.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Upptäckte en kul grej precis.. eller kul och kul..
på Aftonbladet.. polisen har skjutit nån igen.. och rubriktexten har växt 2 gånger nu..

Ser framför mig hur redaktionen har full panik att flytta runt andra nyheter för att det ska kunna växa mer :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sorry dude, am not available. :)

Han är lebb för det är nu när du är upptagen som han kallar på dig för då vet han att han slipper. Typiskt homos. :D

Jag gillar Peters Axlar.
Eller Axels Peter :va

Smyghomo. :kär

PippiT blir så sotis..

Nae för jag får titta och klämma på blöjans muskler...heeeeeela tiden....ok jag ska säga som det är. Han tvingar mig att klämma på sina olika muskler o sitter o skryter varje gång man ses. Jobbigt att koncentrera sig på en film när man får höra: -Känn på mina vadmuskler, no missing legday här inte. Sen går det en minut o så kommer...kolla mina biceps. :rolleyes

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag önskar mig en Francis i griskostym i födelsedagspresent när jag fyller kärring i januari. Den som lyckas fixa en sån till mig kommer jag att vara evigt in debt till.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nae för jag får titta och klämma på blöjans muskler...heeeeeela tiden....ok jag ska säga som det är. Han tvingar mig att klämma på sina olika muskler o sitter o skryter varje gång man ses. Jobbigt att koncentrera sig på en film när man får höra: -Känn på mina vadmuskler, no missing legday här inte. Sen går det en minut o så kommer...kolla mina biceps. :rolleyes

Och sen säger du "tyst nu så ska mamma få dig att tillverka grädde?" .. eller vad det nu var du sa :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin