Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men då är ju frågan varför du häckar här i tråden med alla stackars ensamma snubbar?:D

Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller. :) Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know. :tungan

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller. :) Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know. :tungan

Jo ,men du syftar på killar och så länge din smak inte är det andra könet märker du ju endå inte av det.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo ,men du syftar på killar och så länge din smak inte är det andra könet märker du ju endå inte av det.

DOH!!! hahahaha.... ;)

Till er killar som påpekar ert utseende, så farligt kan det inte vara. "Du är inte riiiktigt full förrens du måste hålla i dig i gräset för att inte falla av jorden" :D :D :D

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
DOH!!! hahahaha.... ;)

Till er killar som påpekar ert utseende, så farligt kan det inte vara. "Du är inte riiiktigt full förrens du måste hålla i dig i gräset för att inte falla av jorden" :D :D :D

Ful? bah.

Bara dom som är fattiga får gå utan.........

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Det har du rätt i, men jag tror jag nöjer mig med BusAnna den här gången också.

Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.

Årets inlägg!!
O vart fan är gilla knappen? :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Hur gick det för dig att öppna excel-dokumentet häromdan? :såjaponken
Snart kommer du krypande tillbaka, och då ska du ha på dig det här! :nurse

Men du har rätt, omväxling förnöjer.. får nog gå på en AW och byta ut dig..

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy