Singeltråden

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Beror väl på hur mogen man är. Vad jag erfarat är att de kvinnor som vill ha svin är lite av den omogna typen och inte speciellt rationella eller realistiska. Sen så mognar vissa aldrig. :) Gäller både killar och tjejer.

Jag råkar alltid ut för svin, och kan helt ärligt säga att jag INTE är ute efter den typen av killar. Verkar tyvärr mer vara en magnet för såna killar. Har bestämt mig för att lägga allt som har med snoppbärare åt sidan nu! :)

Men var raggar man för att hitta alla dessa svin egentligen? Känner inte ett enda faktiskt, men känner klart till typen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Finns väl inget fel i att vara impulsiv o rastlös?! Så länge det inte handlar om en DAMP-unge så är det ju lugnt. Är själv jävligt impulsiv, gör det lite mer spännande! :D

För att tjejer är pussies!! Ahhhh helt seriöst, klart man vill umgås med den man gillar så mycket som möjligt. Men livet behöver inte stanna upp för det! Det JAG inte förstår är hur tjejer kan göra sig så sjukt beroende av sina killar!? Typ han e den enda för mig, kommer aldrig hitta nån annan, måste sy fast mig vid honom!!! :dunkahuvetiväggen

Lite OT: var fan e alla smilisar?! :D

Hade en sambo som var såndär klistrig en gång i tiden. :3freak
Helt galet jobbigt att aldrig få göra något för sig själv. Fick fan knappt sitta och runka på dass i fred! Hon hade definitivt inte gillat att jag kör hoj.

Neh, då är det bättre att va singel. :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hade en sambo som var såndär klistrig en gång i tiden. :3freak
Helt galet jobbigt att aldrig få göra något för sig själv. Fick fan knappt sitta och runka på dass i fred! Hon hade definitivt inte gillat att jag kör hoj.

Neh, då är det bättre att va singel. :banana

Okej, DET hade jag ALDRIG accepterat!! Att min sambo satt o runka på dass när jag fanns tillgänglig i hemmet!! WTF!????

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Klart det går men då får du impulsivitet och rastlöshet på köpet.

Sen e frågan varför slutar 8/10 tjejer ha ett eget liv när dem träffar nån? Finns inget värre än tjejer utan egna intressen.

Du missförstår, dom har fortfarande intressen, men det är att sabba ditt privatliv istället.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Beror väl på hur mogen man är. Vad jag erfarat är att de kvinnor som vill ha svin är lite av den omogna typen och inte speciellt rationella eller realistiska. Sen så mognar vissa aldrig. :) Gäller både killar och tjejer.

Jag råkar alltid ut för svin, och kan helt ärligt säga att jag INTE är ute efter den typen av killar. Verkar tyvärr mer vara en magnet för såna killar. Har bestämt mig för att lägga allt som har med snoppbärare åt sidan nu! :)

Det vet du bäst själv, jag talar av egen erfarenhet... Jag har lagt ner allt vad motsatta sidan heter, jag tror att det är bäst för min hälsa!:fakta En chey jag känner ratade mig för att bli ihop med något stolpskott som drog på henne betalningsanmärkningar och skulder upp över öronen, därför har hon bott hos sin mamma dom senaste två åren.. Hennes nuvarande pojkvän plockar av henne mobiltelefonen varje gång hon träffar honom och kollar vem hon har haft kontakt med. Utöver det så har han tvingat av henne lösenorden till både mail och FB för att ha koll på vilka hon har kontakt med, och jag misstänker starkt att har han inte spöat henne än så kommer han att göra det... Och just det, han har betett sig som ett riktigt arsel... Hon är bara ett exempel på att kvinnor verkar föredra svin...

Bifogat

• 2520_mellan.jpg
    2520_mellan.jpg
    6.2 KB · Visningar: 160
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Det vet du bäst själv, jag talar av egen erfarenhet... Jag har lagt ner allt vad motsatta sidan heter, jag tror att det är bäst för min hälsa!:fakta En chey jag känner ratade mig för att bli ihop med något stolpskott som drog på henne betalningsanmärkningar och skulder upp över öronen, därför har hon bott hos sin mamma dom senaste två åren.. Hennes nuvarande pojkvän plockar av henne mobiltelefonen varje gång hon träffar honom och kollar vem hon har haft kontakt med. Utöver det så har han tvingat av henne lösenorden till både mail och FB för att ha koll på vilka hon har kontakt med, och jag misstänker starkt att har han inte spöat henne än så kommer han att göra det... Och just det, han har betett sig som ett riktigt arsel... Hon är bara ett exempel på att kvinnor verkar föredra svin...

helt seriöst, vilken patetisk jävla människa, bruden alltså. visst har jag råkat ut för svin, men aldrig någonsin för den typen av kille. han hade inte varit långlivad om han försökt något sånt med mig. undrar verkligen va fan hon får ut av det förhållandet, kan inte föreställa mig att det är bra någonstans. man blir ju bara så trött av att höra nåt sånt, hade helt allvarligt gett henne en lavett o bett henne vakna upp. :rolleyes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha, jaså du?

ja men seriöst?! varför är man tillsammans med någon om man föredrar att dra en handtralla framför att spänna på tjejen? hade iaf blivit lack om min kille runka ist för att :ligga :D :D

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
ja men seriöst?! varför är man tillsammans med någon om man föredrar att dra en handtralla framför att spänna på tjejen? hade iaf blivit lack om min kille runka ist för att :ligga :D :D

Pft! Om ändå fler töser vore som dig... Fan, har man varit tillsammans tillräckligt länge ska man fan va glad om man får ligga en gång i veckan ju. Inte konstigt man tar saken i egna händer när det inte blir nån action :(

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
helt seriöst, vilken patetisk jävla människa, bruden alltså. visst har jag råkat ut för svin, men aldrig någonsin för den typen av kille. han hade inte varit långlivad om han försökt något sånt med mig. undrar verkligen va fan hon får ut av det förhållandet, kan inte föreställa mig att det är bra någonstans. man blir ju bara så trött av att höra nåt sånt, hade helt allvarligt gett henne en lavett o bett henne vakna upp. :rolleyes

Och det där är bara hennes två senaste! Man blir ju lite fascinerad att hon finner sig i det, ffa. med tanke på att hade ny pojkvän imorgon om hon ville(nä, inte jag)! Dessutom fårhon/eller kommer att få lavetter så att det räcker...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Äh, kvinnor brukar ju krokna efter några timmar, vad fan ska man då hitta på? :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
I mitt fall är det fane mig gränsfall kan göra rätt sjuka/korkade saker när jag e uttråkad :tungan

Ha eller! Hur ironin i det hela är att genom att göra det skrämmer dem bort iaf mig och troligen alla andra förutom svinen som skiter i dem ändå det är väl därför det verkar som alla tjejer vill ha bad boys

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy