Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Till Ricken: Perfekt är tråkigt. :)

Ähh går tydligen inte quota me mobilen. Hahaha...

Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jahapja då är man kvalificerad för singeltråden efter att blivit sågad jäms med knäskålarna. :arsele Vad snackas det om här då?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Till Ricken: Perfekt är tråkigt. :)

Ähh går tydligen inte quota me mobilen. Hahaha...
Jag förstod dig ändå. :)

Jag har förrästen oxå fått pm. O nu har jag tagit bort 150 gamla pm, ifall ni känner att ni vill överösa mig med fler PM tänkte jag.

Eller måste jag lägga in en bild där jag är mjuk och sårbar oxå?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jahapja då är man kvalificerad för singeltråden efter att blivit sågad jäms med knäskålarna. :arsele Vad snackas det om här då?

Mycket könsord, förnedring, chokladsås ringlandes över brösten, ja du vet, den gamla vanliga storyn. :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Badboys är så 90-talet! Helt ute!!

Helt ärligt så vill iaf ha en omtänksam kille som är säker i sig själv utan att tro han e för mycket. Dock verkar det vara något som inte går att få i en o samma person. :rolleyes

Hmmmm... Jag på samtliga punkter, men av någon lustig anledning blir jag oftast brädad av svin.:va

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
För mycket känslor, för lite

singel_4_8_medium_54196722.jpg

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag förstod dig ändå. :)

Jag har förrästen oxå fått pm. O nu har jag tagit bort 150 gamla pm, ifall ni känner att ni vill överösa mig med fler PM tänkte jag.

Eller måste jag lägga in en bild där jag är mjuk och sårbar oxå?

hahaha dög inte d pm.et du fick el du vill kunna välja?? :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hmmmm... Jag på samtliga punkter, men av någon lustig anledning blir jag oftast brädad av svin.:va

tänk istället att det är hon som kommer må skit i slutändan. :)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Jag tycker att du är söt iallafall. :)

TACK ! och det samma då, Hmmm..om vi tycker vi är söta betyder det att chejjorna har usel smak då, för inte är det väl oss det är fel på eller ??

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
TACK ! och det samma då, Hmmm..om vi tycker vi är söta betyder det att chejjorna har usel smak då, för inte är det väl oss det är fel på eller ??

Jag håller med du. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
hahahahaha......börjar undra om en av de sakerna jag skrev om i förra inlägget som passa in på dig var just badboy!? ;)

Nädå, jag frågade chans på henne i mitt pm, men hon sa att vi måste fika först. :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
tänk istället att det är hon som kommer må skit i slutändan. :)

Jo, man får ju hoppas att var och en får det dom förtjänar... Men lustigt är det, för det slår ALDRIG fel...:fakta Därav slutsatsen att kvinnor vill ha svin...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Badboys är så 90-talet! Helt ute!!

Helt ärligt så vill iaf ha en omtänksam kille som är säker i sig själv utan att tro han e för mycket. Dock verkar det vara något som inte går att få i en o samma person. :rolleyes

Klart det går men då får du impulsivitet och rastlöshet på köpet.

Sen e frågan varför slutar 8/10 tjejer ha ett eget liv när dem träffar nån? Finns inget värre än tjejer utan egna intressen.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jo, man får ju hoppas att var och en får det dom förtjänar... Men lustigt är det, för det slår ALDRIG fel...:fakta Därav slutsatsen att kvinnor vill ha svin...

Beror väl på hur mogen man är. Vad jag erfarat är att de kvinnor som vill ha svin är lite av den omogna typen och inte speciellt rationella eller realistiska. Sen så mognar vissa aldrig. :) Gäller både killar och tjejer.

Jag råkar alltid ut för svin, och kan helt ärligt säga att jag INTE är ute efter den typen av killar. Verkar tyvärr mer vara en magnet för såna killar. Har bestämt mig för att lägga allt som har med snoppbärare åt sidan nu! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Klart det går men då får du impulsivitet och rastlöshet på köpet.

Sen e frågan varför slutar 8/10 tjejer ha ett eget liv när dem träffar nån? Finns inget värre än tjejer utan egna intressen.

Finns väl inget fel i att vara impulsiv o rastlös?! Så länge det inte handlar om en DAMP-unge så är det ju lugnt. Är själv jävligt impulsiv, gör det lite mer spännande! :D

För att tjejer är pussies!! Ahhhh helt seriöst, klart man vill umgås med den man gillar så mycket som möjligt. Men livet behöver inte stanna upp för det! Det JAG inte förstår är hur tjejer kan göra sig så sjukt beroende av sina killar!? Typ han e den enda för mig, kommer aldrig hitta nån annan, måste sy fast mig vid honom!!! :dunkahuvetiväggen

Lite OT: var fan e alla smilisar?! :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...