Singeltråden

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Det sitter i ditt huvud och hänger inte på partnern. :mattias

Det stämmer nog. Men huvudet är jag rätt fäst vid, så det får jag nog leva med.

Frågan kvarstår, men omformuleras... Hur finner man någon som kan ge upphov till utsöndring av rätt kemikalier i hjärnan (läs passion) längre än 18 månader?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Om dina päron höll ihop i mer än 18 månader kan du ju fråga de! :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är inte så säker på att tidigare generationer hade några större krav på passion...

Nä, förr höll man ihop för att det var enklast så, nuförtiden vill man ha nåt vettigt varje dag. Så nu söker man nytt så fort man får chansen...

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Säger samma sak som min morsa säger...Gör inte saker i början av relationen som du inte kommer göra om 5 år.

Bara för att glöden fanns där en gång menas inte att den kommer brinna förevigt, man måste ta hand om den för att de ska kunna brinna.

Spelar det någon roll, ni vill ju inte ha bra killar... Eller som man säger i Norge: "nice guys finish last.":fakta

Bad guys m.m blir dissade rätt fort av tjejer i min vänskapskrets.
Medan bra killar parar man gärna ihop med någon bra tjej...

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Så för att komma till dina kompisar måste man gå via dig?
Det kan jag leva med. :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Alla tjejer har en "göra om killen"-gen. Det dröjer inte många dejter innan den ger sig till känna. :tungan

Haha, okej att man kanske köper nya kläder och så men va fan om killen har lika gamla kläder som jag är så är rätt sorgligt XD

Men man träffar varandra ju för att se om det är något att ha eller inte, går de leva med för/nackdelarna?
Om de finns något som är så pass störade så va sägs om att lägga fram de snyggt, ta snack och kolla om personen vet att han/hon har en egenskap som inte är bra, det är inte alla som kan se sina egna brister.

De kanske går att lösa på något sett annars är de väl bara leta vidare.

De finns någon där ute som är perfekt för just dig :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Jo, det brukar låta så, men ni blir ofelbart ihop med svin i slutändan ändå... Hur kommer det sig?:va Antingen så är erat gäng ett undantag eller så är det en undermedveten grej hos er damer att ni faller för svin...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
ta snack och kolla om personen vet att han/hon har en egenskap som inte är bra, det är inte alla som kan se sina egna brister.

Iofs kan något som en person tycker är illa, ses som positivt av någon annan.

T.ex. så kan jag vara förbaskat impulsiv när det ter sig.
Vissa kan tycka att det är kul att man kan göra saker på kort varsel utan att behöva planera år i förväg, medans andra kan undra varför i helvete jag suttit uppe hela natten & bokat hotell för att ha stuckit till nürburgring på morgonen för pengar jag inte hade råd att spendera.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
måste man klä sig snyggt för o kunna fika ,, fan osså jag har alltid kört jeans o t-shirt
o skit under naglarna,,får ju iofs inte fika mer för det

det är mitt bidrag ,, nu ska jag luta mig tbx o invänta pm-högen

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jo, det brukar låta så, men ni blir ofelbart ihop med svin i slutändan ändå... Hur kommer det sig?:va Antingen så är erat gäng ett undantag eller så är det en undermedveten grej hos er damer att ni faller för svin...

Hmm, va rätt länge sen någon jag kände som blev ihop med svin. Känner några få som ens partner ändras personlighet och börjat behandla sin partner som skit men de tar ju inte lång tid innan de dumpar aset eller hittar någon annan som är bättre.

Men något man märkt med åren är ju att de riktigt bra grabbar syns inte så tydligt. Ibland är de blyga men de behöver sällan yttra sig och leka allanballan...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy