Singeltråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
5 dec typ vid 16ootiden på Medis....

För nu drar jag till Madrid!!!!
En måndagjävel...
Lär ju som vanligt sluta med att jag sitter där ensam i blottarrocken och super mej plakat utan att du dyker upp. Så har man tatt ledigt två dagar till ingen nytta. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En måndagjävel...
Lär ju som vanligt sluta med att jag sitter där ensam i blottarrocken och super mej plakat utan att du dyker upp. Så har man tatt ledigt två dagar till ingen nytta. :(

Du får dig kanske en skön fylla åtminstone? Man måste försöka se det från den ljusa sidan! :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har ju faktiskt inte lagt ut en annons, så jag sällar mig till skaran.

Självständig brud med påfrestande frihetskrav och alldeles för många fritidsintressen söker kille som kan tänkas hålla ut även om vi kanske ses väldigt sporadiskt mellan varven. Är rapp i käften och kan vara ganska.. käftig.. ibland, så du får inte vara nån mes som inte vågar säga ifrån och platta till mig lite när jag går igång. Egen hobby är ett krav, och jag vill inte ha nån slusk. Ren och fräsch ska du vara, och du får inte vara tjock. :crash

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
dejt.jpg

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Tror dom flesta tjejer ställer samma fråga vad det gäller vart man ska kunna hitta killar som är bra killar.

Spelar det någon roll, ni vill ju inte ha bra killar... Eller som man säger i Norge: "nice guys finish last.":fakta

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Spelar det någon roll, ni vill ju inte ha bra killar... Eller som man säger i Norge: "nice guys finish last.":fakta

Exakt, dom vill bara ha killar som är svin, tränger sig före, låter mycket och spänner upp bröstkorgen.
Motardåkare förstås!!! :)

Så ja slänger upp en idolbild så kan ni börja regna in PM i min låda. ;)

IMG_8468.jpg

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Exakt, dom vill bara ha killar som är svin, tränger sig före, låter mycket och spänner upp bröstkorgen.
Motardåkare förstås!!! :)

Så ja slänger upp en idolbild så kan ni börja regna in PM i min låda. ;)

Sagt med glimten i ögat, men du har en poäng... Bortsett från det där motardister förståssssss...:fakta

;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har ju faktiskt inte lagt ut en annons, så jag sällar mig till skaran.

Självständig brud med påfrestande frihetskrav och alldeles för många fritidsintressen söker kille som kan tänkas hålla ut även om vi kanske ses väldigt sporadiskt mellan varven. Är rapp i käften och kan vara ganska.. käftig.. ibland, så du får inte vara nån mes som inte vågar säga ifrån och platta till mig lite när jag går igång. Egen hobby är ett krav, och jag vill inte ha nån slusk. Ren och fräsch ska du vara, och du får inte vara tjock. :crash

Det här avskräckte visst folk ungefär lika mycket mycket som jag förväntat mig! Tur för mig då att jag klarar mig så jäkla bra på egen hand! :crash :tungan

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
;)
Det här avskräckte visst folk ungefär lika mycket mycket som jag förväntat mig! Tur för mig då att jag klarar mig så jäkla bra på egen hand! :crash :tungan

Tycker att du behöver förbättra annonsen lite. Här är ett förslag:

Gamla:
Självständig brud med påfrestande frihetskrav och alldeles för många fritidsintressen söker kille som kan tänkas hålla ut även om vi kanske ses väldigt sporadiskt mellan varven. Är rapp i käften och kan vara ganska.. käftig.. ibland, så du får inte vara nån mes som inte vågar säga ifrån och platta till mig lite när jag går igång. Egen hobby är ett krav, och jag vill inte ha nån slusk. Ren och fräsch ska du vara, och du får inte vara tjock.

Mitt förlslag:
Söt tjej med stora bröst som gillar hästar, bilar och mc. Tycker om att diskutera allt emellan himmel och jord men uppskattar även tystnaden ibland, speciellt när du har rätt. Du får gärna ha egna hobbys förutom mig och jag kommer inte att tjata på dig ifall du blir lite sen på kvällen. Ett plus ifall du motionerar ibland och håller tillbaka ölmagen så gott det går. kramiz!!! ;)

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
;)

Tycker att du behöver förbättra annonsen lite. Här är ett förslag:

Gamla:
Självständig brud med påfrestande frihetskrav och alldeles för många fritidsintressen söker kille som kan tänkas hålla ut även om vi kanske ses väldigt sporadiskt mellan varven. Är rapp i käften och kan vara ganska.. käftig.. ibland, så du får inte vara nån mes som inte vågar säga ifrån och platta till mig lite när jag går igång. Egen hobby är ett krav, och jag vill inte ha nån slusk. Ren och fräsch ska du vara, och du får inte vara tjock.

Mitt förlslag:
Söt tjej med stora bröst som gillar hästar, bilar och mc. Tycker om att diskutera allt emellan himmel och jord men uppskattar även tystnaden ibland, speciellt när du har rätt. Du får gärna ha egna hobbys förutom mig och jag kommer inte att tjata på dig ifall du blir lite sen på kvällen. Ett plus ifall du motionerar ibland och håller tillbaka ölmagen så gott det går. kramiz!!! ;)

Hmm, nu har du ju förstört mitt förtroende för tjejer som skriver kontakt annonser.
Du menar väl inte att folk förskönar sanningen i sina beskrivningar?...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy