Singeltråden

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Haha, ja alternativet är ju att alla SHs killar är jättetoffliga och vill spendera 24 timmar om dygnet med sin käresta, eller så låter det för bra för att vara sant ;)

Fan, är du nu snygg också så äre ju tio poäng! :tummenupp

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Hur hittar man egentligen någon man inte tröttnar på efter ett par år?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det här avskräckte visst folk ungefär lika mycket mycket som jag förväntat mig! Tur för mig då att jag klarar mig så jäkla bra på egen hand! :crash :tungan

Hade du bara bott närmare, så hade jag skickat ett PM.
Om du är snygg och bra på att laga mat dvs.

Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hur hittar man egentligen någon man inte tröttnar på efter ett par år?

Man umgås och utvecklas ihop.
Felet många gör är att man inte pratar om vad man vill och tänker. Utan komunikation så dör ett förhållande när passionen lagt sig.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, ja alternativet är ju att alla SHs killar är jättetoffliga och vill spendera 24 timmar om dygnet med sin käresta, eller så låter det för bra för att vara sant ;)

Fan, är du nu snygg också så äre ju tio poäng! :tummenupp

Så tror jag det är! :tungan

Om jag är snygg eller ej sitter ju i betraktarens ögon, har du inte lärt dig det än!? :tuttar

zappen: Haha, fint där! :D

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Man umgås och utvecklas ihop.
Felet många gör är att man inte pratar om vad man vill och tänker. Utan komunikation så dör ett förhållande när passionen lagt sig.

Det kan ju också vara så enkelt att en människa inte är biologiskt byggd för att vara med en partner hela sitt liv, men att det absolut finns undantag. Lägg dessutom till ett socialt stigma mot att ofta byta partner, speciellt på ett rent sexuellt plan, men även giftermål/skillsmässa.

Kärlek är bara kemi i grund och botten :[

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det som jag tycker är jävligt jobbigt med sånna här trådar är att man vet ju fortfarande inte hur fan folk ser ut.

Ska man måsta sitta o gräva igenom "bilder på dig" tråden för att få se vilka som ser bra ut?
Det tar ju en hel arbetsdag!
Hmmm, tidsfördriv.... :)

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Så tror jag det är! :tungan

Om jag är snygg eller ej sitter ju i betraktarens ögon, har du inte lärt dig det än!? :tuttar

Ja men va fan väntar du på, upp med en bild då! :D Helst en sån där tagen med mobilkamera i spegeln där du gör nån sjysst kysspose med jättepushup, smink för ett helt damlag och kläder du aldrig skulle haft på dig offentligt! Det går vi killar igång på serru...

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Det som jag tycker är jävligt jobbigt med sånna här trådar är att man vet ju fortfarande inte hur fan folk ser ut.

Ska man måsta sitta o gräva igenom "bilder på dig" tråden för att få se vilka som ser bra ut?
Det tar ju en hel arbetsdag!
Hmmm, tidsfördriv.... :)

Därför kommer SH aldrig nå dejtingsite-stadiet utan förbli en hägring förpassad till oss satar som trodde sporthojar skulle ge oss brudar :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Därför kommer SH aldrig nå dejtingsite-stadiet utan förbli en hägring förpassad till oss satar som trodde sporthojar skulle ge oss brudar :(

Du har för stor motor! Med en 250 får man praktiskt taget jaga bort kvinnsen med flugsmälla!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det tycker jag också är jobbigt! Folk jag tycker är trevliga föreställer jag mig dock som snygga. :tungan Har väl med den där klyschan att man tycker folk ser bättre ut ju mer man tycker om de, att göra. :tungan

Jag har ju inget att förlora, så jag kan bjuda på en passande bild till min annons! (MIN annons, inte den photoshopade!)

För säkerhets skull tar vi en fyllebild!

n694465530_3707248_893.jpg

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det tycker jag också är jobbigt! Folk jag tycker är trevliga föreställer jag mig dock som snygga. :tungan Har väl med den där klyschan att man tycker folk ser bättre ut ju mer man tycker om de, att göra. :tungan

Jag har ju inget att förlora, så jag kan bjuda på en passande bild till min annons! (MIN annons, inte den photoshopade!)

View attachment 349059

Du ser, nu kommer din PM box att svämma över. :tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

View attachment 349059

Söt tös.:kär

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

View attachment 349059

Först nu upptäckte jag att *gilla*knappen försvunnit i uppdateringen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det har jag också sett! Varför!? Skulle ju gilla Ulvhamnes töntinlägg om 250:n! :D

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Ja men va fan väntar du på, upp med en bild då! :D Helst en sån där tagen med mobilkamera i spegeln där du gör nån sjysst kysspose med jättepushup, smink för ett helt damlag och kläder du aldrig skulle haft på dig offentligt! Det går vi killar igång på serru...

Garvar läppen av mig, här skulle gilla knappen funnits....
Du har ingen som helst erfarenhet av dejting sidor på nätet VA :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy