Storfot
Torque of The Devil
du ställer ju inte upp så jag får ju ragga upp andra
Jag tar betalt per påbörjad timme, så du har det i åtanke.
du ställer ju inte upp så jag får ju ragga upp andra
Allvarligt talat, behövs det fler barn egentligen?? Det finns så många barn som far illa o svälter på denna jord.. Uppenbarligen kan vilka ... som helst skaffa barn (och djur för den delen) utan att ha en aning om vad det innebär. Det är illa..Om man ger ALL sin kärlek åt djur blir det inga barn :fåraherden
Såååå... jag hade rätt... Hade jag sett ut som henne hade jag kört i bikini.. Jag är way too fat för skinnställ..Jag tror du är lite kär i henne... Tight skinnställ is the shit iaf, Pam... FIXA
Just love you...Finns det en begränsning på kärlek?
Du tog orden ur min mun Swish...Men ååh.. Kan vi inte sluta prata om barn? Det är så jävla deprimerande...
Apropå obehagligt så har jag tagit bort (nästan) ett kilo bröst.. det var mycket obehagligt att byta tejp på ärren varannan dag men attans va schysst resultat det blev..Jag snackade med en som gjort detta, för några år sedan. Jag vred mig av obehag när han berättade. Sedan fick han sitta och streta för det spände i hela underredet sade han.
Otrevligt område att göra ingrepp i.
Apropå obehagligt så har jag tagit bort (nästan) ett kilo bröst.. det var mycket obehagligt att byta tejp på ärren varannan dag men attans va schysst resultat det blev..
Jag råkade nämna att jag inte ville ha barn. Sen brakade helvetet löst.. Samma visa varje gångVad hände med den här tråden egentligen?
Såååå... jag hade rätt... Hade jag sett ut som henne hade jag kört i bikini.. Jag är way too fat för skinnställ..
Såååå... jag hade rätt... Hade jag sett ut som henne hade jag kört i bikini.. Jag är way too fat för skinnställ..
Är du ju inte??
Hon är en sån trög tjej som inte fattar hur bra hon ser ut serru...
Men skinnställ? NÄ! Köpte ett men det var så stelt att köra i,kallt oxå...då!
Köpte rukka goretex sen ÅÅH de va som att köra i pyjamas,så skönt!
Jag tar betalt per påbörjad timme, så du har det i åtanke.
Kör inte och somna bara.
Nej då .men skönt var det.synd att det blev för stort,så jag sålde det med så nu ska jag köpa annat igen.......
Nä fan..inte kul alls.allt blir så jävla jobbigt..knäppa behån o såntNär mitt blir för stort brukar jag köpa en massa chips och dippa och Coca-Cola så rättar det till sig igen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |