Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, efter alla verbala utsvävningar här, utan sprit skulle träffen bli en avslagen historia där trådens deltagare skrapat skamset med foten och stirrat stint ut genom fönstret.

Ungefär som första dagen på jobbet efter personalfesten där du inför en chockad avdelning först slet duken av finbordet och sedan med djurisk inlevelse satte på revisorns fru på samma bord efter några groggar för mycket. :crash

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
NÄ inte bara det.jag övningskööör ju.......Avstånden är lika långa där uppe som här nere :tungan

Känner mig utanför om ni kan ha fest så där bara..på lördag :mad:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
NÄ inte bara det.jag övningskööör ju.......Avstånden är lika långa där uppe som här nere :tungan

Känner mig utanför om ni kan ha fest så där bara..på lördag :mad:

Folk brukar ju köpa hojar i Skåne och frakta upp via lastbil, så det är väl inte värre än att du kan knö in dig under kapellet på ett återvändande ekipage med en kasse öl och förkröka på vägen ner.

Ladda ipoden med lite sköna riff först bara. Lastbilsljud brukar söva en efter några timmar. :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bestämde vi inte att nästa fest skulle vara i Malmö? Alla här är väl bjudna? :7peta

Jo, ja bjöd ju in folk till SuperHero-partyt. Glöm inte fixa outfit! Rille har redan tackat nej, så det där med fest i malmö nästa gång tror jag inte gäller honom. :D Han vågar nog inte komma hit. :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sånt här ska meddelas i tid så att jag inte bokar in en massa annat :huvet

Äh, det är som allt annat, man får prioritera. :) Det är därför jag aldrig bokar upp mig för tidigt - det kan ju alltid dyka upp något annat, roligare alternativ! :tungan

Orre-Eriksson

Yuth ugh!
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
636 -03
Varför är det sån glad och munter stämning här inne? Känner att tråden hade mått bra av att vara lite mer dyster.. lite gråtrunka stämmning över det hela istället..

Ingen som har något bra recept på att glömma sitt ex helt ? :fyllisar

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför är det sån glad och munter stämning här inne? Känner att tråden hade mått bra av att vara lite mer dyster.. lite gråtrunka stämmning över det hela istället..

Inte mer än att man får inse att det tog slut av en anledning. Gör saker, sitt inte hemma och tänk.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600

Usch va jobbigt sånt där är...Nädu bara lida igenom det..tiden gör sitt...

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM

Steg 1: Släng allt som påminner om henne, saker du fått, sängen ni delade, köksbordet, byt bil om hon någonsin suttit i den, kort sagt gör dig av med allt som på minsta sätt kan påminna dig om henne.
Steg 2: Skaffa en ny hobby som tar mycket tid och inte har minsta anknytning till exet.
Steg 3: Var jävligt försiktig med spriten, alkohol försämrar hjärnans förmåga att lära sig att hon inte är din längre.

Själv lärde jag mig spela gitarr, bytte ut allt möblemang och i morgon byter jag bilen, sedan finns det inget jag associerar med mitt ex kvar.
Har i och för sig tagit två år, men nu är det som om hon aldrig har funnits, skönt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Åhh tror ja hitta min outfit till partyt!! :D Kanske ändrar mig ett par gånger innan jag beställer men gilla den. Marie, kommer du? Vill du ha adress till sidan där man kan beställa? Finns maaaaassvis! :D

889048-Deluxe-Adult-Female-the-Flash-Costume-large.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fest i malmö? Hmm..
Om man skulle komma förbi och vara nykter en vända, ska ju ta hojen till en stuga i bälinge i helgen och hjälpa till att stapla ved. :näsblod

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...