BlöjRäsern
Gränsfall
Bra initiativ. Detär jag bra på.
Bryggar sämre än Pekke och benböjer mindre än pluttan.
Jag tänker inte fånga min brygga på bild, det är inte för barns ögon. Räcker med att Blöjan fick se den.
!!
Här fixar jag en film på mitt livs första brygga, och du som är i brygga 80% av din vakna tid kan inte ens lägga upp en bild??
!!
Här fixar jag en film på mitt livs första brygga, och du som är i brygga 80% av din vakna tid kan inte ens lägga upp en bild??
Allt borde kanske inte fastna på bild.
Fast detta är kanske något att prova på om man inte känner för att gå till jobbet dagen efter.
Apropå invaliditet i rygg, vill jag föra uppmärksamheten till invalidiserade ansikten.
Jag vill ha tips på BRA rulle med Mickey Rourke INNAN han opererade sig till en krockkudde. Bara för att se vem han egentligen är.
Han var ju med i den actionspäckade rullen och spelade mot stora actionhjältar med namnen såsom Sylvass Stallion, Dolphin Lundgren, Jet Lik, Jason Statist och så vidare. Såg en glimt av Svartnegger också men han skulle bli president sa den sylvassa hingsten så han försvann snabbt. Hade väl inte stake nog till uppdraget.
Apropå invaliditet i rygg, vill jag föra uppmärksamheten till invalidiserade ansikten.
Jag vill ha tips på BRA rulle med Mickey Rourke INNAN han opererade sig till en krockkudde. Bara för att se vem han egentligen är.
Han var ju med i den actionspäckade rullen och spelade mot stora actionhjältar med namnen såsom Sylvass Stallion, Dolphin Lundgren, Jet Lik, Jason Statist och så vidare. Såg en glimt av Svartnegger också men han skulle bli president sa den sylvassa hingsten så han försvann snabbt. Hade väl inte stake nog till uppdraget.
Det kommer nog en vacker dag. Nog.
Hahaha alltså, ni är ju underbara! Tycker dock att det saknas bildbevis från några.
Ja, dig.
Tror inte det är någon bra idé, tyvärr. Annars hade jag gärna visat mitt försök, som troligtvis skulle se ut som nåt i stil med 47nahojs (no offence, det var skitsnyggt!) men med tanke på vad min rygg pajat för tidigare under det här året så är nog ett försök till brygga fruktansvärt dumt att göra. Så ni får leva utan.
Svaaaaagt! När t om jag vågar prova så är det ju skandal att inte du vågar!
Du har ju alltid haft ett cirkusintresse!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|