Singeltråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Imponerande allihop!

Damn va stel jag e, blir knappt en fyrkant utan mer M... Skyller på att jag e två procent invalid i ryggen :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tänker inte fånga min brygga på bild, det är inte för barns ögon. :D Räcker med att Blöjan fick se den. :banana

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
:6surkart !!

Här fixar jag en film på mitt livs första brygga, och du som är i brygga 80% av din vakna tid kan inte ens lägga upp en bild?? :4skrika

Allt borde kanske inte fastna på bild.

Fast detta är kanske något att prova på om man inte känner för att gå till jobbet dagen efter.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Allt borde kanske inte fastna på bild.

Fast detta är kanske något att prova på om man inte känner för att gå till jobbet dagen efter.

Gah! Typiskt svenskt, sjukskriva sig från jobbet bara för att man slitit ett muskelfäste, helst skall man ju jobba på kontor också... :gnissla

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Apropå invaliditet i rygg, vill jag föra uppmärksamheten till invalidiserade ansikten.

Jag vill ha tips på BRA rulle med Mickey Rourke INNAN han opererade sig till en krockkudde. Bara för att se vem han egentligen är.

Han var ju med i den actionspäckade rullen och spelade mot stora actionhjältar med namnen såsom Sylvass Stallion, Dolphin Lundgren, Jet Lik, Jason Statist och så vidare. Såg en glimt av Svartnegger också men han skulle bli president sa den sylvassa hingsten så han försvann snabbt. Hade väl inte stake nog till uppdraget.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Apropå invaliditet i rygg, vill jag föra uppmärksamheten till invalidiserade ansikten.

Jag vill ha tips på BRA rulle med Mickey Rourke INNAN han opererade sig till en krockkudde. Bara för att se vem han egentligen är.

Han var ju med i den actionspäckade rullen och spelade mot stora actionhjältar med namnen såsom Sylvass Stallion, Dolphin Lundgren, Jet Lik, Jason Statist och så vidare. Såg en glimt av Svartnegger också men han skulle bli president sa den sylvassa hingsten så han försvann snabbt. Hade väl inte stake nog till uppdraget.

http://www.imdb.com/title/tt0091635/

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Kolla in "Barfly" där har han en skön roll :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Tror inte det är någon bra idé, tyvärr. Annars hade jag gärna visat mitt försök, som troligtvis skulle se ut som nåt i stil med 47nahojs (no offence, det var skitsnyggt!) men med tanke på vad min rygg pajat för tidigare under det här året så är nog ett försök till brygga fruktansvärt dumt att göra. Så ni får leva utan. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tror inte det är någon bra idé, tyvärr. Annars hade jag gärna visat mitt försök, som troligtvis skulle se ut som nåt i stil med 47nahojs (no offence, det var skitsnyggt!) men med tanke på vad min rygg pajat för tidigare under det här året så är nog ett försök till brygga fruktansvärt dumt att göra. Så ni får leva utan. ;)

Svaaaaagt! När t om jag vågar prova så är det ju skandal att inte du vågar!
Du har ju alltid haft ett cirkusintresse!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hah, brygga. :D Jag testade att gå upp i brygga första gången i mitt liv i vintras, och lyckades på första försöket. Och nu gör jag inte om det igen. :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Svaaaaagt! När t om jag vågar prova så är det ju skandal att inte du vågar!
Du har ju alltid haft ett cirkusintresse!

Du är ju vältränad, det är fusk! Jag är stel och låst och sned som en jag vet inte vad i dagsläget och de senaste gångerna jag gjorde ryggrörelser som liknar brygga så kunde jag inte gå dagen efter. Men visst, jag kanske kan testa, om jag får skylla på dig om jag får ont av det? ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA