Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:ätapiller

Bänkar du inte? :va

Jag bankar hellre. :D

Jag är förfall för att stå i brygga, ni fpr eventuellt se en bild en annan dag om väg är vig mig. Troligtvis inre i bikini men ändå. Klockan äe den nu ich jag vejövwr sova. Gonatt!

O pillret satt bra ser jag. :banana

Ge fan i PippiTs piller!!

Jag lånar så gärna ut. :D

Fördjefligt.

Pluttan, idiotfråga kanske men jag slogs häromdagen av att du är väldigt välartikulerad. Är det vanligt bland döva, eller är det gott om inbromsade även i den skaran?
Jag jobbar ju som knogapa och i min bransch är det inte mycket hopp för mänskligheten, dömt av vad man tjuvlyssnar på knogapehaken.

Du kan mycket fina ord men artikulera dom kan du fan inte. :springerriktigtfort

Träningstråden och singeltråden har allt man behöver!
Fattar inte varför dom ligger i Överflödiga diskussioner-delen..

Det är ju resten av forumet som är överflödigt :crash

Kan inte annat än hålla med. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fördjefligt.

Pluttan, idiotfråga kanske men jag slogs häromdagen av att du är väldigt välartikulerad. Är det vanligt bland döva, eller är det gott om inbromsade även i den skaran?
Jag jobbar ju som knogapa och i min bransch är det inte mycket hopp för mänskligheten, dömt av vad man tjuvlyssnar på knogapehaken.

Ledsen, men det råder inte mycket hopp i den här skaran. Jag är rätt unik med tanke på följande: Jag kommunicerar med hörande utan några problem, arbetar med kundservice bland hörande, är ensam döv på ett helt lärosäte (de flesta brukar försöka åtminstone bli några stycken på ett), ensam döv i min ålder i hela Halland, de närmaste finns i antingen Skåne eller Gbg. Jag har ett unikt nätverk som det ser ut idag.

Vi är två om att förlora hoppet om mänskligheten. Statistiken på de mer begåvade är ju färre totalt sett oavsett vilken "folkgrupp" vi pratar om. Lösningen vore: De korkade borde använda mer kondomer och de begåvade borde sluta vara så rädda för att sprida sina begåvning (Avla som fan med andra ord). Släpp den där jävla Jantelagen, va! :7peta

Träningstråden och singeltråden har allt man behöver!
Fattar inte varför dom ligger i Överflödiga diskussioner-delen..

Det är ju resten av forumet som är överflödigt :crash
Håller med :Bugar

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ledsen, men det råder inte mycket hopp i den här skaran. Jag är rätt unik med tanke på följande: Jag kommunicerar med hörande utan några problem, arbetar med kundservice bland hörande, är ensam döv på ett helt lärosäte (de flesta brukar försöka åtminstone bli några stycken på ett), ensam döv i min ålder i hela Halland, de närmaste finns i antingen Skåne eller Gbg. Jag har ett unikt nätverk som det ser ut idag.

Vi är två om att förlora hoppet om mänskligheten. Statistiken på de mer begåvade är ju färre totalt sett oavsett vilken "folkgrupp" vi pratar om. Lösningen vore: De korkade borde använda mer kondomer och de begåvade borde sluta vara så rädda för att sprida sina begåvning (Avla som fan med andra ord). Släpp den där jävla Jantelagen, va! :7peta

Fett understrukna fattade jag ej.

Jag säger ju inte att jag är bättre (även om det är bortom allt rimligt tvivel att så är fallet)
Man måste inte vara bildad för att ha kvalitet i mina ögon, bara förmåga att bli. Har en hel del kompisar och släktingar som inte ens har gymnasiebetyg, ändå umgås jag mer än hjärna med dessa, för de har något att tillföra utöver att tipsa om bauhausreor, typ.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Jag säger ju inte att jag är bättre (även om det är bortom allt rimligt tvivel att så är fallet)
Man måste inte vara bildad för att ha kvalitet i mina ögon, bara förmåga att bli. Har en hel del kompisar och släktingar som inte ens har gymnasiebetyg, ändå umgås jag mer än hjärna med dessa, för de har något att tillföra utöver att tipsa om bauhausreor, typ.

Gärna :mattias

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Sarkasm blandat med dåligt skämt. Det är allmänt känt att de som är mer utvecklade tänker efter mer innan de avlar. Också många som valt att inte avla. Jag vet att det råder svåra prestationsångest bland de som är begåvade eftersom det förväntas så mycket av dem samtidigt som det är allmänt känt att man icke skall vara bättre än någon annan. Därav jantelagen.

Nåja. Jag håller med, man behöver inte vara en adjunkt för att imponera på mig, jag stöter ju på korkade klasskamrater och lärare dagligen. Jag bryr mig inte om utbildningen, meriter etc. Det är vilka de är som personer och var deras intresse ligger i. Jag lockas ju mer till de som är nyfikna och frågvis för de vill veta hur saker och ting fungerar etc eftersom det tillför mycket för mig. Även de som är komplexa och inåtvända för de besitter ofta dolda kunskaper.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ibland kan jag dock tvivla på min egen briljans.
Typ nu, när jag precis börjat kolla på Das Boot trots jobb imorn :crash

ImageUploadedByTapatalk1384812791.388392.jpg

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Theme Hospital! :banana
5799002893_7035c7b9ff_z.jpg

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Varför gör man den, den var ju inte svår överhuvudtaget? Eller ska man göra något speciellt som jag inte fattar?
Nej, det är en viloposition, jag bara larvade mig... :tungan

Jag bjuder på mig själv också :D :banana
Haha, tjusigt!!! :tuttar

Jag håller min brygga till speciella tillfällen.

View attachment 395016
View attachment 395017

De där är inte brygga, den där kallas the missionary with waiving legs... :hihi

Jag är förfall för att stå i brygga, ni fpr eventuellt se en bild en annan dag om väg är vig mig. Troligtvis inre i bikini men ändå. Klockan äe den nu ich jag vejövwr sova. Gonatt!
Nåja, det går bra i vilka kläder som helst... :fakta

bulle i ugnen mm
Va, e du gravid!?!? :va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...