Tjerringen
Har klampat in igen
Måste va nåt fel på den där koalan, den är ju vaken
I told you: It LIKED me!
I told you: It LIKED me!
Vad har du emot mig?
Alltså, jag är sjukt besviken. Några australiensare har upplyst mig om att koalor inte är mysiga att krama, utan de är tydligen stenhårda och aggressiva. Så ska det ju inte vara, jag vill krama en koala ju!
Dessutom rider de tydligen på strutsar och har strutsrace. Och försöker påstå att svenskar är knäppa... Yeah, right.
Tjej!!!
att han är eller har?
Jag har blivit kramad av en koala, den hade väääldigt vassa klor.... och höll sig fast vid mig som om jag vore ett träd... inte så skönt... men söt va den...
View attachment 395055
eller så är den helt enkelt rädd för att om den somnar av skulle den bli antastad o kladdad på.. Den är bara alert o vaksam.. För alla vet ju att blondiner går inte att lita på!
Den hette Popeye, kanske den åt spenat istf såna där knarkarlöv...?
Förresten vem i tråden tycker ni liknar den riktige Popeye?
View attachment 395058
Jag har blivit kramad av en koala, den hade väääldigt vassa klor.... och höll sig fast vid mig som om jag vore ett träd... inte så skönt... men söt va den...
View attachment 395055
Den hette Popeye, kanske den åt spenat istf såna där knarkarlöv...?
Förresten vem i tråden tycker ni liknar den riktige Popeye?
View attachment 395058
Popeye är märklig i överkant. Jag kan tänka mig att släppa loss en hord rabieskoalor i hans riktning. Om han finns.
Popeye är märklig i överkant. Jag kan tänka mig att släppa loss en hord rabieskoalor i hans riktning. Om han finns.
Han existerar. Du nämnde just hans namn. Utan namn är man ingen.
Shinobi
Shinobi
Spökninja...det ska jag leka nu. Mohahaha
Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor?
Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|