Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.

Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo :tungan

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.

Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo :tungan

Jag hade också datorhaveri vid inlämning av exjobb. Jetekul.
Jag har f.ö visslat Zeldamusiken från första spelet iflera dagar. För dig som bommar den: Den är som kittlande smekningar,eller smekande kittlingar ungefär. Samtidigt som man dricker gammaldags hallonsaft (sockerlag med rosa färg). Mysig kan man säga.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Morron morron hela högen. Fan vad jag är trött idag...jaaa har ju varit det hela denna vecka hittills så lagom till helgen kommer jag väl däcka. :) Vill inget hellre än bara sova men just nu går allt i ett.
Haha, nu hör jag någon som lyssnar på soundtracket till The Walking dead...nu känns allt mycket bättre helt plötsligt. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Morron morron hela högen. Fan vad jag är trött idag...jaaa har ju varit det hela denna vecka hittills så lagom till helgen kommer jag väl däcka. :) Vill inget hellre än bara sova men just nu går allt i ett.
Haha, nu hör jag någon som lyssnar på soundtracket till The Walking dead...nu känns allt mycket bättre helt plötsligt. :D

Haha låter som ett bra soundtrack att spela tidigt på morgonen! :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ingen mening att kämpa emot. Ge efter och njut. Du vet att du gillar det :brynad

Trådhelvete! Det är ju ett beroende... Klickar alltid på singeltråden även om jag inte vill :gråta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Är det ingen som känner till något så viktigt som backup här? :O
Det mesta kring exjobb finns på Dropbox. Men jag har ingen dator att sitta med och i skolan har de tagit bort datorerna i projektrummen vilket gör att jag måste in i en datasal och det är inte så enkelt när de flesta är upptagna jämt. Sitta i skolan på kvällen är inget jag är sugen på. (död åt den som bestämt att datorerna i projektrummen skulle bort).

Inget i min laptop har försvunnit heller, den bara inte ville starta. Jag börjar känna att laptopen är djävulens påfund. En stationär krånglar ju inte på det viset men jag har dåligt med plats för en stationär i min lilla etta om nu jag inte köper allt som behövs för att hålla allt trådlöst. Laptopen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.

Nåja. Skit i varje fall.

Och jag hatar tapatalk fortfarande. Den är så jävla kass.

Mvh gnällkärringen

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Inget i min laptop har försvunnit heller, den bara inte ville starta. Jag börjar känna att laptopen är djävulens påfund. En stationär krånglar ju inte på det viset men jag har dåligt med plats för en stationär i min lilla etta om nu jag inte köper allt som behövs för att hålla allt trådlöst. Laptopen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.

Vad har du för laptop och hur gammal är den?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vad har du för laptop och hur gammal är den?

Asus, den är bara ett par månader gammal. Verkar vara systemfel eller nåt. Vet inte om det är fabriksfel eller om det är OS-fel. Har installerat win7 professional. Vägrar win8 med andra ord. Lammet som är en datanörd håller på att titta på den, vet inte hur det går, har frågat honom men han är förtegen :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Asus, den är bara ett par månader gammal. Verkar vara systemfel eller nåt. Vet inte om det är fabriksfel eller om det är OS-fel. Har installerat win7 professional. Vägrar win8 med andra ord. Lammet som är en datanörd håller på att titta på den, vet inte hur det går, har frågat honom men han är förtegen :va

Har du ingen garanti på den?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...