PippiT
Professionell mobbare
Nu säger pillrena gonatt
En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.
Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo
Hur spelar du Supernintendo utan TV?
Det finns en hel lista någonstans
"Nånstans" ja..
En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.
Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo
Morron morron hela högen. Fan vad jag är trött idag...jaaa har ju varit det hela denna vecka hittills så lagom till helgen kommer jag väl däcka. Vill inget hellre än bara sova men just nu går allt i ett.
Haha, nu hör jag någon som lyssnar på soundtracket till The Walking dead...nu känns allt mycket bättre helt plötsligt.
Trådhelvete! Det är ju ett beroende... Klickar alltid på singeltråden även om jag inte vill
3vlig dag till alla goa
Det mesta kring exjobb finns på Dropbox. Men jag har ingen dator att sitta med och i skolan har de tagit bort datorerna i projektrummen vilket gör att jag måste in i en datasal och det är inte så enkelt när de flesta är upptagna jämt. Sitta i skolan på kvällen är inget jag är sugen på. (död åt den som bestämt att datorerna i projektrummen skulle bort).Är det ingen som känner till något så viktigt som backup här? :O
Inget i min laptop har försvunnit heller, den bara inte ville starta. Jag börjar känna att laptopen är djävulens påfund. En stationär krånglar ju inte på det viset men jag har dåligt med plats för en stationär i min lilla etta om nu jag inte köper allt som behövs för att hålla allt trådlöst. Laptopen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.
Lapdancen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.
Äh, vad ska du med en lapdance till när du jobbar hemifrån? Du skulle ju bara somna ifrån den ändå...
Vad har du för laptop och hur gammal är den?
Asus, den är bara ett par månader gammal. Verkar vara systemfel eller nåt. Vet inte om det är fabriksfel eller om det är OS-fel. Har installerat win7 professional. Vägrar win8 med andra ord. Lammet som är en datanörd håller på att titta på den, vet inte hur det går, har frågat honom men han är förtegen
Är det ingen som känner till något så viktigt som backup här? :O
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |