Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har du ingen garanti på den?
För övrigt har jag en fråga. Hur i helvete funkar tapatalk? Jag går hela till mitt inlägg där jag la upp bilden på mig och livet (igår) istället för första olästa. Någon hjälp? Skitapp måste jag säga.
Jag surfar upp websidan istället för att använda appen.. webläsaren (safari) eller tapatalk är som att välja mellan en miljon och en hink med bajs.
Tapatalk använder jag bara om jag vill lägga till en bild.
Sista 68 timmarna har jag jobbat 54 sovit 8 resten har jag varit påväg till jobb och eller ätit, just de ett gymbesök blev de också hehe
F*CK LAGOM!
Lite avis är jag.....Hmmm.
Bara formatera... Viktiga saker lagrar man på en snurr HDD som man annars aldrig använder.
Inte för sent att ångra sig o komma upp!
Viktiga saker lagras på flera fysiska platser som skiljer sig stort i avstånd. Alltså inte en snurrdisk på toan och en i köket utan en i Flen och en i Skövde. Att koppla in en i datorn, köra backup och sen lägga på hyllan hjälper inte mot brand till exempel.
Beror ju såklart på hur viktig informationen är. Sen tänker man säkert "Men det kommer aldrig brinna hos mig!!". Det är mycket möjligt, men jag tror inte direkt de personer det brinner hos planerar branden i förväg(hoppas jag inte iaf).
Jag gör det inte själv heller men jag borde. Bilder har man nog ett par tusen som man aldrig kan få tillbaka. Man är ju "datanörd", som Plåtis uttrycker det, så man borde ju RepreZent the People och visa sig duktig.
Ord och inga visor
Man sparar viktiga saker i molnen.
Det är lätt när det är där man svävar i sin drömvärld hela tiden, så det finns nära till hands.
Jag har försökt kasta så hårt jag kan, jag förstår aldrig hur alla andra lyckas få dit sina saker. Tips?
Man passar såklart på när man ändå är där uppe i annat ärende
Funkar inte för mig. Jag är aldrig där, när jag drömmer färdas jag av någon anledning ner under marken istället för uppåt mot himlen. Drömmer jag om fel saker?
Det är lätt när det är där man svävar i sin drömvärld hela tiden, så det finns nära till hands.
Jag har försökt kasta så hårt jag kan, jag förstår aldrig hur alla andra lyckas få dit sina saker. Tips?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|