Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har du ingen garanti på den?

Fabriksgaranti men det spelar ingen roll. Är det fel på själva datorn så ska jag reklamera, är det annat som inte beror på datorn så är det ett annat problem. Det är det vi behöver veta nu.

För övrigt har jag en fråga. Hur i helvete funkar tapatalk? Jag går hela till mitt inlägg där jag la upp bilden på mig och livet (igår) istället för första olästa. Någon hjälp? Skitapp måste jag säga.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
För övrigt har jag en fråga. Hur i helvete funkar tapatalk? Jag går hela till mitt inlägg där jag la upp bilden på mig och livet (igår) istället för första olästa. Någon hjälp? Skitapp måste jag säga.

Jag surfar upp websidan istället för att använda appen.. webläsaren (safari) eller tapatalk är som att välja mellan en miljon och en hink med bajs.

Tapatalk använder jag bara om jag vill lägga till en bild.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag surfar upp websidan istället för att använda appen.. webläsaren (safari) eller tapatalk är som att välja mellan en miljon och en hink med bajs.

Tapatalk använder jag bara om jag vill lägga till en bild.

Jaja då får det bli webbläsaren då, stavningen får bli därefter då. Som att välja mellan kolera och pest. Men ikväll ska jag inte bekymra mig om det här, tänker lägga min tid på att spela Zelda. Älskade Super Nintendo, min bästa vän i alla lägen (bara för jag säger så lär den lägga av ikväll). :hej

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sista 68 timmarna har jag jobbat 54 sovit 8 resten har jag varit påväg till jobb och eller ätit, just de ett gymbesök blev de också hehe

F*CK LAGOM!

Last edited:

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Bara formatera... Viktiga saker lagrar man på en snurr HDD som man annars aldrig använder.

Viktiga saker lagras på flera fysiska platser som skiljer sig stort i avstånd. Alltså inte en snurrdisk på toan och en i köket utan en i Flen och en i Skövde. Att koppla in en i datorn, köra backup och sen lägga på hyllan hjälper inte mot brand till exempel.

Beror ju såklart på hur viktig informationen är. Sen tänker man säkert "Men det kommer aldrig brinna hos mig!!". Det är mycket möjligt, men jag tror inte direkt de personer det brinner hos planerar branden i förväg(hoppas jag inte iaf).

Jag gör det inte själv heller men jag borde. Bilder har man nog ett par tusen som man aldrig kan få tillbaka. Man är ju "datanörd", som Plåtis uttrycker det, så man borde ju RepreZent the People och visa sig duktig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sådärja då sitter man på chokladfabriken. Himlen på jorden. :kär
O jag som inte ens gillar choklad sådär värst mycket. Finns dock en klockren uppfinning som lakritschoklad. :kär :kär :kär :banana

Viktiga saker lagras på flera fysiska platser som skiljer sig stort i avstånd. Alltså inte en snurrdisk på toan och en i köket utan en i Flen och en i Skövde. Att koppla in en i datorn, köra backup och sen lägga på hyllan hjälper inte mot brand till exempel.

Beror ju såklart på hur viktig informationen är. Sen tänker man säkert "Men det kommer aldrig brinna hos mig!!". Det är mycket möjligt, men jag tror inte direkt de personer det brinner hos planerar branden i förväg(hoppas jag inte iaf).

Jag gör det inte själv heller men jag borde. Bilder har man nog ett par tusen som man aldrig kan få tillbaka. Man är ju "datanörd", som Plåtis uttrycker det, så man borde ju RepreZent the People och visa sig duktig.

Man sparar viktiga saker i molnen. :D

Ord och inga visor :D

Loligt. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man passar såklart på när man ändå är där uppe i annat ärende :rolleyes:

Det är lätt när det är där man svävar i sin drömvärld hela tiden, så det finns nära till hands.

Jag har försökt kasta så hårt jag kan, jag förstår aldrig hur alla andra lyckas få dit sina saker. Tips? :va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja :fakta

Funkar inte för mig. Jag är aldrig där, när jag drömmer färdas jag av någon anledning ner under marken istället för uppåt mot himlen. Drömmer jag om fel saker? :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning