Slowroller
Skrämmer små barn
Jag upptäckte precis att man kan välja vem man vill läsa inlägg ifrån. Praktiskt.
Punktskrift? Hon är väl inte blind??
Men snälla, Jävla Peter. Det är ju punkterna som är humor vilket avsaknas helt i 350s text
Jaaahhaaa.. Ni tänker sååå.. Det kanske är jag som är blind då
Men hur skriver döva?
Man borde kunna gilla egna inlägg så att andra förstår när man skrivit nåt roligt!
Apropå döva och ljudlöst så nyser döva utan att åstadkomma det där Atchiiioooh-ljudet...
Jag upptäckte precis att man kan välja vem man vill läsa inlägg ifrån. Praktiskt.
Hur, hur, hur, hur, hur???
Döva skriver som Plåtis o alla andra o blinda skriver som .... no i wont go there. Vill fan inte börja helgen med att vara elak.
För det första, vad har hon med min random trivia om döva att göra?Hon är för fan inte dövstum
Döva skriver inte alls som jag
Såhär är det vanligare att döva skriver:
(en random bekant, saxat ur hEns fbstatus)
"Jo här skrev jag bara min åsikter som jag är själv politiken intresse kanske som många visste inte om det men såhär ligger det till.
Röstar man blankt så visar man att samhälle går åt fel håll punkt.
Om man röstar inga alls! Då går röstar till vinnare! Det bör ni tänka om.."
Det läggs in uttryck på teckenspråk i skriften vilket gör det hela ganska fel ibland. Därav "åt fel håll punkt", eftersom man pekar när man tecknar att det går åt fel håll.
Lite lektion från en seriös Plåthinken. (detta riktat till ALLA, inte bara Pippi )
*tar i trä*
Man går helt enkelt in och ignorerar den person man inte vill läsa inlägg från. Fiffigt.
Och vilken fin du gjorde. Dutti!!!
Döva skriver inte alls som jag
Såhär är det vanligare att döva skriver:
(en random bekant, saxat ur hEns fbstatus)
"Jo här skrev jag bara min åsikter som jag är själv politiken intresse kanske som många visste inte om det men såhär ligger det till.
Röstar man blankt så visar man att samhälle går åt fel håll punkt.
Om man röstar inga alls! Då går röstar till vinnare! Det bör ni tänka om.."
Det läggs in uttryck på teckenspråk i skriften vilket gör det hela ganska fel ibland. Därav "åt fel håll punkt", eftersom man pekar när man tecknar att det går åt fel håll.
Lite lektion från en seriös Plåthinken. (detta riktat till ALLA, inte bara Pippi )
För det första, vad har hon med min random trivia om döva att göra?
För det andra, det är inte kopplat till stumhet, stumma kan åstadkomma spännande ljud de med. Det är snarare kopplat till en avsaknad av att ha hört hörandes läten de gör när de nyser.
Var det en nyhet? Detta var första gången jag känt mig nödgad att anvädna det.YIEEEEYYY!!!! Tror jag älskar dig lite grann idag slöis!!! Din dag idag
Vassego!!Tack nu känns det bättre!
Men då missar du ju all humor jue...
Men då missar du ju all humor jue...
WOW! Vem e du? Är du ny här? Är du på riktigt?
I'm not the droid you're looking for. *waving hands*
I'm not the droid you're looking for. *waving hands*
Om ingen är där när ett träd faller i skogen, låter det nåt?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|