Plåthinken
Tappat barn
Det hade varit enkelt om jag kommit ihåg allt. Minns väl inte vilket år jag gick kurs X i Y...
Men men, nu är det klart!
Alzheimer vid tidig ålder. Arma pojk!
Det hade varit enkelt om jag kommit ihåg allt. Minns väl inte vilket år jag gick kurs X i Y...
Men men, nu är det klart!
Ja, men jag kände att det vara lite för mkt "stating the obvious"
Blir ju ett kort och koncist CV iaf...
Urk, vilken jäkla surdeg att skriva ihop ett CV baserat på 10 års erfarenhet, ett personligt brev för att söka en tjänst som jag redan har, och vet att jag kommer att få.. Suttit med rutan uppe i flera timmar, klämt in 2 vilopauser i sängen redan..
Snart jul! Då får vi se upp för Plåtgrinchen
Glöm bara inte att skriva att du är extremt ödmjuk och mycket givmild ( du ger ju bort massor av bullar till PippiT varje år)
Allvarligt, din nya avatar skrämmer mig mer än slöis. Hur lyckades du få den så obehaglig?!
Det finns alltså en tjej i singeltråden (som således bör vara singel), som spelar TV-spel och kör motorcykel.
Inte speciellt svårt att skrämma nån som är rädd för allt dock
Det finns alltså en tjej i singeltråden (som således bör vara singel), som spelar TV-spel och kör motorcykel.
JAG ÄR INTE RÄDD FÖR ALLT!
Jag är bara rädd för läskiga saker.
Hon kör väl inte själv än, vad jag vet.
Personligen tycker jag det verkar farligt. Håller mig till att köra bil på iPaden.
Ok ok, jag omformulerar. Du tycker att allt är läskigt
Det vore för bra för att vara sant.
Numera är tråden till för att skriva om vad som helst.
Har spelat igenom en värld i Super Mario 2 och 3. Borde väl gå och sova, men känner ett sug att varva mariospelen åtminstone en gång.
Struty att få berätta om sina fobier
Har spelat igenom en värld i Super Mario 2 och 3. Borde väl gå och sova, men känner ett sug att varva mariospelen åtminstone en gång.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|