Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag är det återigen den 15 december. Dagen jag längtat efter i ett tag, det är ingen som fyller år (inte nån som jag bryr mig om direkt iaf), det är inte någon speciell käkdag (typ kladdkakans dag).

Jag är värd beröm för jag hållit mig från att sitta och tillbe porslinsguden i ett helt år. Det har inte varit lätt alla gånger. Och det är ett halvår sedan vi sagt att jag är frisk beteendemässigt. Än är jag inte frisk på pappret men jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det gjort hittills, då vore livet lite lättare på sikt.

:krama till mig själv :banana

Du är en stark tjej och du fixar det. <3
Behöver du stöd är det bara att höra av sig. Oavsett vad du har för konstiga tankar. Du vet att jag gått igenom det och jag tycker inte nåt är konstigt. :krama

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Urk, vilken jäkla surdeg att skriva ihop ett CV baserat på 10 års erfarenhet, ett personligt brev för att söka en tjänst som jag redan har, och vet att jag kommer att få.. Suttit med rutan uppe i flera timmar, klämt in 2 vilopauser i sängen redan.. :huvet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Urk, vilken jäkla surdeg att skriva ihop ett CV baserat på 10 års erfarenhet, ett personligt brev för att söka en tjänst som jag redan har, och vet att jag kommer att få.. Suttit med rutan uppe i flera timmar, klämt in 2 vilopauser i sängen redan.. :huvet

Skriv, Jag är bäst! Det räcker väl?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Vad har du gjort och när? Så enkelt.
Det vill säga så enkelt om du inte måste ljuga ihop allt för att mörka dina dvalinducerade mästertankar.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!