Plåthinken
Tappat barn
Jag har faktiskt varit i skolan mycket. Och sket i den sista streden för jag blev så stressad Och jag har tränat mycket. Och umgåtts med mitt lammkött. Och jobbat
Men, gulle, saknat mig alltså
Jag har faktiskt varit i skolan mycket. Och sket i den sista streden för jag blev så stressad Och jag har tränat mycket. Och umgåtts med mitt lammkött. Och jobbat
Och sket i den sista streden för jag blev så stressad
Sämst när det gäller alltså?
O ja, jag blir alltid störd när jag ska spela. Men sen förbrukade jag alla drycker och feer att jag kände att det bara var jobbigt att gå och samla på pengar till nytt... Det tar jag på tisdag efter min presentation tror jag
Läser aldrig vad du skriver.. eller ja, jag läser första meningen, sen hittar jag på resten själv
Det är just det som jag kan uppskatta, att veta att det finns folk som inte är långt borta om jag behöver dem Men det som känns tråkigt är att det är många som inte står kvar vid ens sida när man mår bättre men de är där bara när man mår dåligt. Som om de ville ställa upp bara för att vara snäll?
du e elak, maaaaaaammaaaaa han e elaaaaaak.
Move to reconsider! Skojade bara såklart
Bjuder på en bulle i sommar som tröst
Du ska få en runkbulle! :elak
Du är ekliG!
Jag är ett sms borta när du är glad osså.
Sen det där med vänskapsrelationer - ja jag har frågat dem det gällt men får samma svar från samtliga, men med olika formuleringar och utgången har varit likadana i 90% av fallen. Men jag tänker inte sitta och gnälla över det. Kan jag bara inte få ogilla människor utifrån min erfarenhet? Jag är hellre ensam än populär för jag tycker att det är bättre att ha fåtaliga vänner som man vet var man har än att man alltid har en chans att festa varenda helg och ingå i ett kompisgäng där alla ska tänka och tycka likadant, annars passar man inte. Nä, jag är för oliktänkande och har svårt för folk som inte kan uppskatta andra åsikter eller dylikt så länge det inte handlar om att kränka andras värderingar (t.ex religion, ev invandrarbakgrund, tråkig kvinnosyn etc).
Idag är det återigen den 15 december. Dagen jag längtat efter i ett tag, det är ingen som fyller år (inte nån som jag bryr mig om direkt iaf), det är inte någon speciell käkdag (typ kladdkakans dag).
Jag är värd beröm för jag hållit mig från att sitta och tillbe porslinsguden i ett helt år. Det har inte varit lätt alla gånger. Och det är ett halvår sedan vi sagt att jag är frisk beteendemässigt. Än är jag inte frisk på pappret men jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det gjort hittills, då vore livet lite lättare på sikt.
till mig själv
Idag är det återigen den 15 december. Dagen jag längtat efter i ett tag, det är ingen som fyller år (inte nån som jag bryr mig om direkt iaf), det är inte någon speciell käkdag (typ kladdkakans dag).
Jag är värd beröm för jag hållit mig från att sitta och tillbe porslinsguden i ett helt år. Det har inte varit lätt alla gånger. Och det är ett halvår sedan vi sagt att jag är frisk beteendemässigt. Än är jag inte frisk på pappret men jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det gjort hittills, då vore livet lite lättare på sikt.
till mig själv
Klart du får ogilla folk precis hur mycket du vill, menade inte att trampa på nån tå eller så. Håller med om att folk kan vara svåra. Jag har hittat folk jag tycker om att ha i min omgivning . Där diskussionerna kan gå högt i tak.
Strongt gjort! Håll i, Lycka är att vara frisk.
Plåtis. Idag är det din dag och du är kung över alla
till mig själv
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |