Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har faktiskt varit i skolan mycket. Och sket i den sista streden för jag blev så stressad :hihi Och jag har tränat mycket. Och umgåtts med mitt lammkött. Och jobbat :mattias

Men, gulle, saknat mig alltså

asian-crying.gif

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
O ja, jag blir alltid störd när jag ska spela. Men sen förbrukade jag alla drycker och feer att jag kände att det bara var jobbigt att gå och samla på pengar till nytt... Det tar jag på tisdag efter min presentation tror jag :hihi

Skulle egentligen inte förvåna mig om du faktiskt klarade slutbossen men att det kom upp någon textruta där det framgick att du missuppfattat namnet på (ytterligare en) karaktär du skulle rädda.

Detta ledde i sin tur givetvis till ett vredesutbrott och förnekelse att du ens spelat scenen. :mattias

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Skulle egentligen inte förvåna mig om du faktiskt klarade slutbossen men att det kom upp någon textruta där det framgick att du missuppfattat namnet på (ytterligare en) karaktär du skulle rädda.

Detta ledde i sin tur givetvis till ett vredesutbrott och förnekelse att du ens spelat scenen. :mattias

28463594.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Läser aldrig vad du skriver.. eller ja, jag läser första meningen, sen hittar jag på resten själv :hihi

:gråta du e elak, maaaaaaammaaaaa han e elaaaaaak. :gråta :(

Det är just det som jag kan uppskatta, att veta att det finns folk som inte är långt borta om jag behöver dem :) Men det som känns tråkigt är att det är många som inte står kvar vid ens sida när man mår bättre men de är där bara när man mår dåligt. Som om de ville ställa upp bara för att vara snäll?

Jag är ett sms borta när du är glad osså. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Idag är det återigen den 15 december. Dagen jag längtat efter i ett tag, det är ingen som fyller år (inte nån som jag bryr mig om direkt iaf), det är inte någon speciell käkdag (typ kladdkakans dag).

Jag är värd beröm för jag hållit mig från att sitta och tillbe porslinsguden i ett helt år. Det har inte varit lätt alla gånger. Och det är ett halvår sedan vi sagt att jag är frisk beteendemässigt. Än är jag inte frisk på pappret men jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det gjort hittills, då vore livet lite lättare på sikt.

:krama till mig själv :banana

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Sen det där med vänskapsrelationer - ja jag har frågat dem det gällt men får samma svar från samtliga, men med olika formuleringar och utgången har varit likadana i 90% av fallen. Men jag tänker inte sitta och gnälla över det. Kan jag bara inte få ogilla människor utifrån min erfarenhet? Jag är hellre ensam än populär för jag tycker att det är bättre att ha fåtaliga vänner som man vet var man har än att man alltid har en chans att festa varenda helg och ingå i ett kompisgäng där alla ska tänka och tycka likadant, annars passar man inte. Nä, jag är för oliktänkande och har svårt för folk som inte kan uppskatta andra åsikter eller dylikt så länge det inte handlar om att kränka andras värderingar (t.ex religion, ev invandrarbakgrund, tråkig kvinnosyn etc).

Klart du får ogilla folk precis hur mycket du vill, menade inte att trampa på nån tå eller så. Håller med om att folk kan vara svåra. Jag har hittat folk jag tycker om att ha i min omgivning :). Där diskussionerna kan gå högt i tak. :yoparty

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Idag är det återigen den 15 december. Dagen jag längtat efter i ett tag, det är ingen som fyller år (inte nån som jag bryr mig om direkt iaf), det är inte någon speciell käkdag (typ kladdkakans dag).

Jag är värd beröm för jag hållit mig från att sitta och tillbe porslinsguden i ett helt år. Det har inte varit lätt alla gånger. Och det är ett halvår sedan vi sagt att jag är frisk beteendemässigt. Än är jag inte frisk på pappret men jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det gjort hittills, då vore livet lite lättare på sikt.

Strongt gjort! Håll i, Lycka är att vara frisk. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Underbart! Du är bästa hinken! :kär

hundhink.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:Bugar Plåtis. Idag är det din dag och du är kung över alla :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Klart du får ogilla folk precis hur mycket du vill, menade inte att trampa på nån tå eller så. Håller med om att folk kan vara svåra. Jag har hittat folk jag tycker om att ha i min omgivning :). Där diskussionerna kan gå högt i tak. :yoparty

Nä, du trampade inte på någon tå, om det nu verkade så. Jag är inte så känslig :D Man kan väl säga att jag är härdad ;)
Jag gillar att diskutera saker och få höra hur andra ser på saken men möts ofta att folk tycker att jag inte kan se det ur deras perspektiv eller att jag inte kan ändra mig för jag inte ser det som är fel (i deras ögon), istället för att bara inse att jag inte ser på samma sätt som de andra gör. Det är ju de diskussionerna som för ens person framåt i livet anser jag, än att bara sitta och hålla med alla om allt. Det finns några personer i mitt liv, dock träffar jag inte dem så ofta som jag skulle vilja. Men jag är ändå glad för att ha dem i mitt liv :)

Strongt gjort! Håll i, Lycka är att vara frisk. :)

Ja, fast frisk lär jag aldrig bli, är för ärgad i skallen :D Men en dag i sänder så ordnar det mesta sig.

Underbart! Du är bästa hinken! :kär

View attachment 396376

:Bugar Plåtis. Idag är det din dag och du är kung över alla :fakta

Anna och Kärringen :kär

Jag har suttit och utökat mitt manus som var för kort, nu känns det som att jag inte kan utöka så mycket. Det betyder att jag kan rulla tummarna idag :banana
Eller åtminstone tills jag fått hjälp med min pinsamt dåliga grammatik i engelskan :brinnerup

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

:tummenupp varje dag som du inte tillber porslinsguden är en seger.
Keep up the good work! :krama:krama

15:de December=Plåthinkens dag:)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad