Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nej EMU!

Det här är en afrikansk struts
View attachment 396334

Det här är en australisk emu
View attachment 396335

Även kiwi är en strutsfågel. :crash

Kiwi äter man, EMU är delikat och Struty är söt. :D

Vad duktig du är Puppi :såjaponken

Poopy, inte Puppi om jag får be. :mattias

Höhö

U knöw nöööööthing

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tror inte jag påstått nåt annat? Jag gillar australiensiska djur helt enkelt. :D För övrigt importerar de strutsar till Australien för att ha strutsrace med... De är skumma där nere.

Sa ja ju inte att du påstått, jag tyckte ja va rolig med anspelningen på EMO, men Pippi tog det bokstavligt. Btw så är EMU en strutsfågel så det är inte helt fel att kalla den struts. :hej

Växer dom på kvistar? :hihi
Nej, men de vilar sina trötta små ben på en kvist då och då! :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Växer dom på kvistar? :hihi

:4skrika

Sa ja ju inte att du påstått, jag tyckte ja va rolig med anspelningen på EMO, men Pippi tog det bokstavligt. Btw så är EMU en strutsfågel så det är inte helt fel att kalla den struts. :hej

Nej, men de vilar sina trötta små ben på en kvist då och då! :fakta

Gjorde jag inte alls :4skrika Tyckte det va ett roligt skämt ju. EMU-kött är ju gott, det är inte EMO-kött. :banana

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
För övrigt undrar jag vart Plåthinken är. Alla undrar ju hur det gick med sista fighten i Zelda.
Jag hoppas att hon är och tar flygcert. :mattias

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
När du kommer till Stockholm, så kanske vi skulle dra ihop ett gäng och typ bowla och umgås. Då får du i alla fall träffa folk som tycker om dej:krama

It's a deal!

Tro mig, jag kan inte oavsett ålder. ;)

Jag har accepterat detsamma, vissa människor verkar bara finnas där så länge de behöver en och sen helt plötligt slutar dom höra av sig när de skaffar partner, för nytt jobb eller dylikt. Ingen idé att lägga någon energi på såna människor.
Däremot finns det vänner som man alltid vet finns där även fast det kan dröja ett år eller till och med två mellan gångerna man hörs. Det är riktiga vänner.

Jag tror inte att du gör nåt fel gumman och jag vägrar dessutom att tro att jag gör nåt fel. Jag vet att jag är en bra vän som ställer upp i vått och torrt och de som inte uppskattar det kan fara och flyga.

Alla försvinner inte hjärtat, ibland behöver man bara sträcka ut en hand så är det många som tar den. Det är nåt jag har fått erfara denna helvetesvecka vill jag lova. <3

Jag är bara ett sms borta och det vet du. :krama

Det är just det som jag kan uppskatta, att veta att det finns folk som inte är långt borta om jag behöver dem :) Men det som känns tråkigt är att det är många som inte står kvar vid ens sida när man mår bättre men de är där bara när man mår dåligt. Som om de ville ställa upp bara för att vara snäll?

Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister. :smasha

Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?
Denna gången vet jag mer än väl vad jag gjort för missar, jag skrev ner en hel A4 till mitt ex med tankar och funderingar som hon fick. Utan att på något sätt angripa de fel jag tycker hon gjort. De sakerna vill jag berätta fejs till fejs om hon vill höra. Jag är tveksam till att hon förstår riktigt vad hennes handlande alltid leder till och tror hon skulle behöva få höra det. Men känns inte rätt och trycka upp det i hennes fejs heller.

Mitt första ex växte jag ifrån. Mitt andra ex sysslade med psykisk misshandel. Mitt senaste ex ville inte samma saker som jag. Och egentligen var jag aldrig kär på riktigt. Min nuvarande pojkvän däremot :kär
Så nej, det handlar inte om killar ;) Jag har inte klagat på att jag varit singel i i 1,5 år eftersom jag trivdes bättre själv.

Sen det där med vänskapsrelationer - ja jag har frågat dem det gällt men får samma svar från samtliga, men med olika formuleringar och utgången har varit likadana i 90% av fallen. Men jag tänker inte sitta och gnälla över det. Kan jag bara inte få ogilla människor utifrån min erfarenhet? Jag är hellre ensam än populär för jag tycker att det är bättre att ha fåtaliga vänner som man vet var man har än att man alltid har en chans att festa varenda helg och ingå i ett kompisgäng där alla ska tänka och tycka likadant, annars passar man inte. Nä, jag är för oliktänkande och har svårt för folk som inte kan uppskatta andra åsikter eller dylikt så länge det inte handlar om att kränka andras värderingar (t.ex religion, ev invandrarbakgrund, tråkig kvinnosyn etc).

För övrigt undrar jag vart Plåthinken är. Alla undrar ju hur det gick med sista fighten i Zelda.
Jag hoppas att hon är och tar flygcert. :mattias

Jag har faktiskt varit i skolan mycket. Och sket i den sista streden för jag blev så stressad :hihi Och jag har tränat mycket. Och umgåtts med mitt lammkött. Och jobbat :mattias

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA