BlöjRäsern
Gränsfall
Fast om det bara vore du och vännen i fråga vore det ju lite trist kanske.
Kanske inte.
Fast om det bara vore du och vännen i fråga vore det ju lite trist kanske.
Nej EMU!
Det här är en afrikansk struts
View attachment 396334
Det här är en australisk emu
View attachment 396335
Även kiwi är en strutsfågel.
Vad duktig du är Puppi
I knew it!!!!
Nej EMU!
Det här är en afrikansk struts
View attachment 396334
Det här är en australisk emu
View attachment 396335
Även kiwi är en strutsfågel.
Kiwi äter man, EMU är delikat och Struty är söt.
Tror inte jag påstått nåt annat? Jag gillar australiensiska djur helt enkelt. För övrigt importerar de strutsar till Australien för att ha strutsrace med... De är skumma där nere.
Pippi med!!
Kiwi äter man
Tror inte jag påstått nåt annat? Jag gillar australiensiska djur helt enkelt. För övrigt importerar de strutsar till Australien för att ha strutsrace med... De är skumma där nere.
Nej, men de vilar sina trötta små ben på en kvist då och då!Växer dom på kvistar?
Sa ja ju inte att du påstått, jag tyckte ja va rolig med anspelningen på EMO, men Pippi tog det bokstavligt. Btw så är EMU en strutsfågel så det är inte helt fel att kalla den struts.
Växer dom på kvistar?
Sa ja ju inte att du påstått, jag tyckte ja va rolig med anspelningen på EMO, men Pippi tog det bokstavligt. Btw så är EMU en strutsfågel så det är inte helt fel att kalla den struts.
Nej, men de vilar sina trötta små ben på en kvist då och då!
Strutsy, varför kallar dom dig strutsy?
Det är för att dom missuppfattat. Struty heter hon!
Jag som är trög. Min mentala klocka är läggdags för längesen, jag skyller på det.
Nåja vi säger väl det då!
Gjorde jag inte alls Tyckte det va ett roligt skämt ju. EMU-kött är ju gott, det är inte EMO-kött.
Gjorde jag inte alls Tyckte det va ett roligt skämt ju. EMU-kött är ju gott, det är inte EMO-kött.
Strutsy, varför kallar dom dig strutsy?
Har du smakat emo-kött?
För att koalan behövde en kompis.
Jag skrev ju fördjävulen Struty
Läs om läs rätt.
När du kommer till Stockholm, så kanske vi skulle dra ihop ett gäng och typ bowla och umgås. Då får du i alla fall träffa folk som tycker om dej
Tro mig, jag kan inte oavsett ålder.
Jag har accepterat detsamma, vissa människor verkar bara finnas där så länge de behöver en och sen helt plötligt slutar dom höra av sig när de skaffar partner, för nytt jobb eller dylikt. Ingen idé att lägga någon energi på såna människor.
Däremot finns det vänner som man alltid vet finns där även fast det kan dröja ett år eller till och med två mellan gångerna man hörs. Det är riktiga vänner.
Jag tror inte att du gör nåt fel gumman och jag vägrar dessutom att tro att jag gör nåt fel. Jag vet att jag är en bra vän som ställer upp i vått och torrt och de som inte uppskattar det kan fara och flyga.
Alla försvinner inte hjärtat, ibland behöver man bara sträcka ut en hand så är det många som tar den. Det är nåt jag har fått erfara denna helvetesvecka vill jag lova. <3
Jag är bara ett sms borta och det vet du.
Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister.
Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?
Denna gången vet jag mer än väl vad jag gjort för missar, jag skrev ner en hel A4 till mitt ex med tankar och funderingar som hon fick. Utan att på något sätt angripa de fel jag tycker hon gjort. De sakerna vill jag berätta fejs till fejs om hon vill höra. Jag är tveksam till att hon förstår riktigt vad hennes handlande alltid leder till och tror hon skulle behöva få höra det. Men känns inte rätt och trycka upp det i hennes fejs heller.
För övrigt undrar jag vart Plåthinken är. Alla undrar ju hur det gick med sista fighten i Zelda.
Jag hoppas att hon är och tar flygcert.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |