Singeltråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:6surkart :4skrika den är fan inte överkänslig. Jag har haft salmonella två ggr o jag reagerade inte ens. Mår troligen illa för att jag är helt slut i kropp o själ efter en riktig helvetesvecka. :gråta
:krama:krama:krama

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vi har mat som är anpassad till våra magar :fakta

:rofl :rofl :rofl

Åh, det är sjukt gott! Och vietnamesisk och thailändsk och indisk och libanesisk... :kär

Svensk matkultur är sjukt tråkig.

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Tror nog mer på att den är anpassad till att gå snabbt och enkelt att laga... Och så kan vi ju inte krydda med nåt annat än salt och peppar. :rolleyes:

Va??? Vi har ju den heliga fredagsmys rätten tacos;) där kryddas det rejält och har nog sedan introt på 90 talet placerat sig i topp som "svensk" maträtt:crash

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tror nog mer på att den är anpassad till att gå snabbt och enkelt att laga... Och så kan vi ju inte krydda med nåt annat än salt och peppar. :rolleyes:

"Svensk mat" , t ex husmanskost osv är anpassad för att man ska orka en hård arbetsdag i skogen, gruvan eller vad det nu kan vara. Den mesta asiatiska maten är: "Titta! Där ligger ett dött djur i diket! Värm det lite och på med en miljon kryddor så att man inte känner smaken" :mattias

Ska tillägga att jag gillar indisk mat. Men mkt annan asiatiskt mat tycker jag är överskattad. Dessutom är portionerna för små :4skrika

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
"Svensk mat" , t ex husmanskost osv är anpassad för att man ska orka en hård arbetsdag i skogen, gruvan eller vad det nu kan vara. Den mesta asiatiska maten är: "Titta! Där ligger ett dött djur i diket! Värm det lite och på med en miljon kryddor så att man inte känner smaken" :mattias

Ska tillägga att jag gillar indisk mat. Men mkt annan asiatiskt mat tycker jag är överskattad. Dessutom är portionerna för små :4skrika

För små?! De är ju enorma, för att de är gjorda för flera personer att dela på...

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?

Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.

Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister. :smasha

Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?
Denna gången vet jag mer än väl vad jag gjort för missar, jag skrev ner en hel A4 till mitt ex med tankar och funderingar som hon fick. Utan att på något sätt angripa de fel jag tycker hon gjort. De sakerna vill jag berätta fejs till fejs om hon vill höra. Jag är tveksam till att hon förstår riktigt vad hennes handlande alltid leder till och tror hon skulle behöva få höra det. Men känns inte rätt och trycka upp det i hennes fejs heller.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister. :smasha

Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?

Nu TROR ju jag att Plåtis syftade på folk överlag och inte bara pojkvänner. Men annars ligger det nog mycket i det du säger, det är nog väldigt vanligt att folk nöjer sig med folk som egentligen inte passar en, eller accepterar ett förhållande som egentligen inte är bra, helt enkelt för att man blir hemmablind... Jag har gjort det själv och har en hel del vänner som också har det, så ovanligt är det ju knappast. Är antagligen större risk att man gör misstag och fel i ett sånt förhållande dessutom...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA