PippiT
Professionell mobbare
Clown är glad. Har ätit jullunch idag och såhär 5 timmar senare är clown fortfarande mätt.
Pippi är spymätt på persisk mat. Åt nog lite för mycket känner jag nu. Lite smått illamående. Fan att det ska va så gott.
Clown är glad. Har ätit jullunch idag och såhär 5 timmar senare är clown fortfarande mätt.
Pippi är spymätt på persisk mat. Åt nog lite för mycket känner jag nu. Lite smått illamående. Fan att det ska va så gott.
Otippat med din överkänsliga mage! Tål ju ingenting
den är fan inte överkänslig. Jag har haft salmonella två ggr o jag reagerade inte ens. Mår troligen illa för att jag är helt slut i kropp o själ efter en riktig helvetesvecka.
Otippat med din överkänsliga mage! Tål ju ingenting
Åh, det är sjukt gott! Och vietnamesisk och thailändsk och indisk och libanesisk...
Svensk matkultur är sjukt tråkig.
Vi har mat som är anpassad till våra magar
Tror nog mer på att den är anpassad till att gå snabbt och enkelt att laga... Och så kan vi ju inte krydda med nåt annat än salt och peppar.
Va??? Vi har ju den heliga fredagsmys rätten tacos där kryddas det rejält och har nog sedan introt på 90 talet placerat sig i topp som "svensk" maträtt
Tror nog mer på att den är anpassad till att gå snabbt och enkelt att laga... Och så kan vi ju inte krydda med nåt annat än salt och peppar.
Hemskt vad hon tjatar om den där salmonellan du
Kan det varit den som förstört hennes mage?
"Svensk mat" , t ex husmanskost osv är anpassad för att man ska orka en hård arbetsdag i skogen, gruvan eller vad det nu kan vara. Den mesta asiatiska maten är: "Titta! Där ligger ett dött djur i diket! Värm det lite och på med en miljon kryddor så att man inte känner smaken"
Ska tillägga att jag gillar indisk mat. Men mkt annan asiatiskt mat tycker jag är överskattad. Dessutom är portionerna för små
För små?! De är ju enorma, för att de är gjorda för flera personer att dela på...
Sen är de dessutom typ 70% grönsaker, 20% ris och 10% kött. Borde vara exakt tvärtom
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?
Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.
Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister.
Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?
Grönsaker? Var tusan har du ätit som får massa grönsaker?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|