Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tydligen så vaknade jag o satte jag mig käpprak i sängen i natt o skrek: MIRJAM, MIRJAM, MIRJAM!!! (katten heter så). Min respektive tände o frågade va jag menade? Mitt svar: ....kudden där... (sen gjorde jag en prins John o kramade kudden).
:va

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tydligen så vaknade jag o satte jag mig käpprak i sängen i natt o skrek: MIRJAM, MIRJAM, MIRJAM!!! (katten heter så). Min respektive tände o frågade va jag menade? Mitt svar: ....kudden där... (sen gjorde jag en prins John o kramade kudden).
Vaknade du av att det var en räv och en björn som smet med allt ditt guld också? :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Åh, det är sjukt gott! Och vietnamesisk och thailändsk och indisk och libanesisk... :kär

Svensk matkultur är sjukt tråkig.

Jag älskar mat av olika kulturer men även svensk husmanskost om man går lite djupare. Det finns massor med olika mat i olika landskap men helst då ska de tillagas på traditionellt sätt och helst av en gammelgumma som vet hur man gör eller någon som verkligen lärts upp rätt.

Hemskt vad hon tjatar om den där salmonellan du :rolleyes:
Kan det varit den som förstört hennes mage? :hihi

Eller att min mage styrs för mycket av stress och när jag mår skit psykiskt kan jag inte gå på toa. Höhö. Sen när det släpper och kroppen slappnar av......ujujuj.

Jag va i Frankrike i lite över en vecka o va inte på toa en enda gång. Gissa om man va tung. :D

Exakt! Salmonellan verkar ju onekligen ha satt väldigt djupa spår i minnet för att inte ha känts alls :D

Inte själva salmonellan utan snarare brevet från Smittskyddsinstitutet som skrämde skiten ur mig. Höhö.

Du kanske hittar fel karlar och nöjer dig med folk som egentligen inte passar dig?
Känner ju inte dig så svårt för mig att veta dina brister. :smasha

Har du försökt diskutera saken med något ex om varför det inte fungerar?
Denna gången vet jag mer än väl vad jag gjort för missar, jag skrev ner en hel A4 till mitt ex med tankar och funderingar som hon fick. Utan att på något sätt angripa de fel jag tycker hon gjort. De sakerna vill jag berätta fejs till fejs om hon vill höra. Jag är tveksam till att hon förstår riktigt vad hennes handlande alltid leder till och tror hon skulle behöva få höra det. Men känns inte rätt och trycka upp det i hennes fejs heller.

Jag tror inte att Plåtis pratar om förhållanden på det viset utan alla människor/vänner i allmänhet.

ROFL

Hos mig kom det massa folk och skruvade upp brevinkastet och försökte ta sig in och jag försvarade mig genom att bryta fingrarna på dom när dom stack in händerna och sen gå över till att mata med en batong på armarna på dom. :va

Vaknade du av att det var en räv och en björn som smet med allt ditt guld också? :hihi

Hahahahahaha, Sir Väs borde vi kanske kalla karln hennes i fortsättningen. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Att människor kommer och går i ens liv tycker jag är sunt. Det betyder att alla förändras och förhoppningsvis utvecklas.
Hur skulle det se ut om man för alltid umgicks med samma lilla klick?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Appropå nåt annat än PippiTs överkänsliga mage så är det väldigt bra att kolla längdskidåkning på helgerna.

Man kan inte sova bort hela dagen för det brukar börja vid 9-tiden. Men sen är det en paus på ca en timme mellan herr och damloppen, vilket är ett perfekt tillfälle för en powernap! :banana

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ånej! Kan det hända?!?! :3freak

Hos mig kom det massa folk och skruvade upp brevinkastet och försökte ta sig in och jag försvarade mig genom att bryta fingrarna på dom när dom stack in händerna och sen gå över till att mata med en batong på armarna på dom. :va

Hahahahahaha, Sir Väs borde vi kanske kalla karln hennes i fortsättningen. :D

Haha, det ska jag hälsa!

sirväs.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Att människor kommer och går i ens liv tycker jag är sunt. Det betyder att alla förändras och förhoppningsvis utvecklas.

Att man behåller gamla vänner och bekanta behöver ju inte utesluta att man träffar nya.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Appropå nåt annat än PippiTs överkänsliga mage så är det väldigt bra att kolla längdskidåkning på helgerna.

Man kan inte sova bort hela dagen för det brukar börja vid 9-tiden. Men sen är det en paus på ca en timme mellan herr och damloppen, vilket är ett perfekt tillfälle för en powerfap! :banana

I fixed. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Håller helt med, men det är skillnad på att människor "kommer o går" och att man ibland känner sig övergiven och ensam.

Enkel matematik Peter, enkel matematik....:tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det vore alldeles underbart:kär
Min mest långtida vän och jag har snart trettioårsjubileum. Pärlbröllop kanske det heter?

Fast om det bara vore du och vännen i fråga vore det ju lite trist kanske.

Att man behåller gamla vänner och bekanta behöver ju inte utesluta att man träffar nya.

Att människor kommer och går är inte samma sak som att man ingen behåller.

Håller helt med, men det är skillnad på att människor "kommer o går" och att man ibland känner sig övergiven och ensam.

Det väljer man många gånger själv.
Oftast fokuserar man då på det man inte har istället för det man har.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA