Tjerringen
Har klampat in igen
Jag vill också vara med
Group hug!
Kramkalas idag?
Sotis?
Last edited:
Jag vill också vara med
Kramkalas idag?
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?
Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.
Jag har i min lilla fantasibubbla trott att när man blir så gammal som jag är så är det sjukt liten risk att bli med barn.
Nej då, den minskar med 20% eller något annat mesigt
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?
Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.
Group hug!
Sotis?
Hur mycket minskar risken per år i din (vår) ålder, så man vet hur gamla MILFar man ska ragga på?
Man stöter på sådant titt som tätt. Svårbegripligt.
Njut av de människor som bryr sig helt enkelt.
Indeed och det är vad jag gör. Jag är bara glad för dem som finns där, försvinner dem så är det väl med det liksom.
Hur mycket minskar risken per år i din (vår) ålder, så man vet hur gamla MILFar man ska ragga på?
Haha man får ligga och nöta på en 40 taggare ganska hårt innan det händer - en gymnasiebrud blir på smällen om man går förbi henne
Lite så men det är sant
Skivstänger och hantlar försvinner aldrig, det är det som är så bra med dem
Skivstänger och hantlar försvinner aldrig, det är det som är så bra med dem
Man lyfter och lyfter men de försvinner aldrig. Utom vikterna till skivstängerna. Där verkar det logiskt att man samlar fem av samma på ett lyftställe och lämnar en stackars utmobbad vid lyftstället på andra sidan lokalen.
Mycket lättare att träna med bara stången om vikterna är borta, då blir ju stången viktlös
Jag har i min lilla fantasibubbla trott att när man blir så gammal som jag är så är det sjukt liten risk att bli med barn.
Nej då, den minskar med 20% eller något annat mesigt
Nu har jag också julat till min avatar
Såja... inte vara ledsen clown så här på fredagen...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|