Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?

Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.

Nä de lämnar dig inte, de blir bestulna på dig!!! :fakta

hink_1.jpg

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har i min lilla fantasibubbla trott att när man blir så gammal som jag är så är det sjukt liten risk att bli med barn.

Nej då, den minskar med 20% eller något annat mesigt :4skrika

Hur mycket minskar risken per år i din (vår) ålder, så man vet hur gamla MILFar man ska ragga på? :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jo alla vi gör något fel. Men jag skulle vilja veta vad jag gör för fel. Vad jag har förtjänat den behandlingen jag fått av mina "med"människor under hela mitt liv?

Jag är bara glad att det faktiskt finns de som bryr sig. Även om det kanske bara är för en period innan man skiljs åt. Jag har helt enkelt accepterat att folk kommer och går.

Man stöter på sådant titt som tätt. Svårbegripligt.

Njut av de människor som bryr sig helt enkelt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hur mycket minskar risken per år i din (vår) ålder, så man vet hur gamla MILFar man ska ragga på? :D

Haha man får ligga och nöta på en 40 taggare ganska hårt innan det händer - en gymnasiebrud blir på smällen om man går förbi henne:rofl

Lite så men det är sant:fakta

Helt sant, men risken är ändå större än man kan tro. :näsblod

Kanske Nahoj får hålla sig till 50-taggare :tungan

"Chansen att bli gravid sjunker med åldern och efter 40 års ålder reduceras möjligheten att uppnå en graviditet mycket snabbt. Vid 36 års ålder blir 70 % gravida inom ett år till skillnad mot 25% hos en kvinna i 40 års åldern."

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Skivstänger och hantlar försvinner aldrig, det är det som är så bra med dem :mattias

Man lyfter och lyfter men de försvinner aldrig. Utom vikterna till skivstängerna. Där verkar det logiskt att man samlar fem av samma på ett lyftställe och lämnar en stackars utmobbad vid lyftstället på andra sidan lokalen.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

När du kommer till Stockholm, så kanske vi skulle dra ihop ett gäng och typ bowla och umgås. Då får du i alla fall träffa folk som tycker om dej:krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har i min lilla fantasibubbla trott att när man blir så gammal som jag är så är det sjukt liten risk att bli med barn.

Nej då, den minskar med 20% eller något annat mesigt :4skrika

Tro mig, jag kan inte oavsett ålder. ;)

Jag har accepterat detsamma, vissa människor verkar bara finnas där så länge de behöver en och sen helt plötligt slutar dom höra av sig när de skaffar partner, för nytt jobb eller dylikt. Ingen idé att lägga någon energi på såna människor.
Däremot finns det vänner som man alltid vet finns där även fast det kan dröja ett år eller till och med två mellan gångerna man hörs. Det är riktiga vänner.

Jag tror inte att du gör nåt fel gumman och jag vägrar dessutom att tro att jag gör nåt fel. Jag vet att jag är en bra vän som ställer upp i vått och torrt och de som inte uppskattar det kan fara och flyga.

Alla försvinner inte hjärtat, ibland behöver man bara sträcka ut en hand så är det många som tar den. Det är nåt jag har fått erfara denna helvetesvecka vill jag lova. <3

Jag är bara ett sms borta och det vet du. :krama

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...