Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
om man ligger ovg tittat på smileysarna jEtelänge så börjar dom smita omkring på hela skärmen.

dessutom klonar dom sig o blir fler, det blev minnst tio bananer nu när jag tjuvkika:va:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Plåtis, du är bra på mkt, men sämst på att välja datum när du är här.. jag hade såklart velat träffa legenden, men är osäker på hur det ser ut för mig där precis innan och direkt efter jul.. jobbar den 27:e igen, så hade hoppats att du skulle va uppe den helgen.. :(

"ni sthlmare" ,, vi har ju för längesen kommit fram till att majoriteten i den här tråden av oförklarliga anledningar bor på fel ställen.. (dvs inte i sthlm). Om blöjan och kvisten är bortresta så blir det väl inte så många kvar? Du får f*n förankra här i tråden innan du bokar dina resor! :4skrika

edit: och Blöjan och Kvisten kan ge fan i att åka bort när vi andra är lediga utan att förankra det här i tråden! Jag hade ju tänkt bjuda på bullar :(

Faktiskt så kan jag ses redan söndag eftersom jag anländer runt 17-tiden, vill mamma bara vara snäll så kan hon nog bara hämta hunden och packningen på centralen så kan jag spinna vidare direkt i stan, dvs helgdag :banana

Annars får vi ta det nån annan dag helt enkelt!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Liksom, vem som helst ser ju att det är en karl, har ju tom en liten svart mustasch på den silvriga framskärmen!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tio bananer är fler än 2,5 timmar? :)

Höhö
Ska bli kul att se hur statistiken går för dom när jag är borta. Vi har ett mål på 1680 i frekvens och jag ligger nu på 3500-5800 beroende på vecka. Tidigare har dom varit nere på långt under 1000. Dock hoppas jag dom håller det över. (Men inte lika bra som jag).

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Höhö
Ska bli kul att se hur statistiken går för dom när jag är borta. Vi har ett mål på 1680 i frekvens och jag ligger nu på 3500-5800 beroende på vecka. Tidigare har dom varit nere på långt under 1000. Dock hoppas jag dom håller det över. (Men inte lika bra som jag).

3500-5800 bananer per vecka? :va

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Alltså varje gång jag jobbar så ramlar det iväg runt 20 sidor här. Kan ni inte försöka ta det lite lugnare här när jag har fullt upp med jobb, det vore snällt.

Photo 2013-12-19 12 30 41.jpg

Igår var jag och provade mitt nya 'projekt-2014' och blev helt såld igen. Tur jag hade hjälm på mig annars hade mitt smile flyttat öronen. :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning