Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja, det där är så j*vla irriterande. Kollegorna här kanske inte envisas med att jag ska smaka.

Men dom kommer ändå med kommentarer som "du äter väl såklart inte sånt här" osv..

Jag behöver fortfarande ofta förklara att jag inte är intresserad av att gå ut på afterwork på en tisdag. För att jag inte dricker alkohol på vardagar. (knappt annars heller för den delen).

Jag personligen tycker ju att kollegorna är MER konstiga som ena dan trycker i sig bullar, tårtor och allt vad det kan vara, för att nästa dag stå med en knäckebrödsmacka och en nutrilett eftersom de "bantar".. :crash

Ja, folk är konstiga. :dummer Jag äter ju godis och sånt när jag vill, vilket oftast faller i samband med vilodag och en söndag just för att ladda inför en ny vecka, utan den laddningen skulle jag tappa en massa vikt. Jag åt förvisso bättre under andra halva av förra veckan och har hållit i det men hade en "godisdag" som inte hade nån större mängd. Jag har förlorat ett par kilon på två veckor vilket är ganska dåligt i mina ögon för det triggar min ÄS.

Men hursomhelst så äter jag precis vad jag vill när jag vill. Jag föredrar av någon KONSTIG anledning att äta godis just på gymmet under veckorna. Fick pepparkakor och en tub ädelost i julklapp igår av en hundägare vars hund jag rastat under hösten. :drool Sjukt jävla gott men tveksamt om jag äter upp allt så snart.

Bonus: "Du är verkligen 200 år gammal!" sagt med en rynkad näsa av mitt lammkött igår när han fick syn på mig käkandes ädelost och pepparkaka ihop :hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
OK, hörreni, stockholmare. Ska vi ordna ihop en bowlingkväll innan eller efter jul? Jag är uppe 22-27:e så det är inte så himla mycket med tid över. För min del skulle den 23e gå alldeles utmärkt :hihi

Och ja jag vet, Blöjan och Pippi kommer vara borta. Så det hänger lite på er andra här i sådana fall, om vi ska samlas o ha trevligt ett par timmar?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag undrar hur en "riktig mc kille" definieras? Är det en motorcykel av manligt kön?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping