SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Aj det är sådääär "crazy eyes" ser uuuut!
Aj det är sådääär "crazy eyes" ser uuuut!
Och det blev bästa bilden också eller?Det allra bästa är att det är en ögonblicksbild utan dess like! Ja, jag var hungrig, men inte SÅ hungrig! Av någon anledning ser jag alldeles galen ut, utan att det är min avsikt, just när kompisen trycker av. Men den är ju så klockren!
Jag hade faktiskt lekt modell och hoppat rundor ute i havet i 1,5 h för att han skulle få bra bilder, så jag var klart värd den där pizzan!
Och det blev bästa bilden också eller?
(är ju faktiskt rätt bra, skratt värdet är enormt)
Jag har bjudit en 6 år äldre tjej (snygg) som jag knappt känner, på bio i mellandagarna. Tips?
Nej. Jag kommer få panik och svimma, Jävla Peter kommer skratta och sen gå därifrån och lämna mig åt mitt öde. Typ som det varit hela det här året.
Ni som påstår att stalking funkar har FEL, jag har då fan inte lyckats!
När vi ändå är inne på det, vad bjuder man en tjej på utan att bli ruinerad (student jö) men att det ändå blir lite fint?
Ja, ni borde fan komma med manual så att man åtminstone har en chans att göra rätt.
Det enda jag vet är att PippiT kan man bjuda på en påse med bullar så blir hon glad, och Plåthinken kan man bjuda på 500g kvarg och en proteinshake.
GE MIG MINA JÄVLA BULLAR!!!!!
Då kan han bli jäääävligt ruinerad.
Säg till DummaPeter att jag kommer vara sur tills jag får mina jävla bullar och det har tillkommit minst en litermjölk till oxå och en IKEA kasse blå stor modell full med bullar. Blandat sockerbullar och kanel o kardemummabullar sådeså
Ja, ni borde fan komma med manual så att man åtminstone har en chans att göra rätt.
Det enda jag vet är att PippiT kan man bjuda på en påse med bullar så blir hon glad, och Plåthinken kan man bjuda på 500g kvarg och en proteinshake.
Läser du manualer då?
Glad att jag läste ikapp, hade ju missat Jävla Peters braiga förslag till vad man bjuder mig på annars!
Mina förslag är alltid braiga!
Och 500g kvarg känns naturligt, du kallas ju trots allt för kvarghinken
Kändes det bra?
Kändes som vanligt.
Käkar aldrig tårta eller bullar på jobbet. Inte ur någon av de kilon med julgodis som leverantörer ställt hit heller.
Det är sjukt bra gjort. I'm impressed!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |