Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Smakar det så kostar det dessvärre.. Drar alltid iväg om man vill ha det lite "finare"..

Men kör typ Texas Longhorn eller nåt då? Är ju iaf riktig mat och inte spec. dyrt.
Annars kanske tapas funkar (om ni inte behöver bli mätta).

Mina tips är iofs sånt som JAG tycker är gott, så det finns ju inget som säger att tjejer gillar det, så är nog bäst att lyssna på kvinnorna i tråden :)

Meh en fin pasta, finns ju allt från seafood till kött o vegetariskt behöver ju inte kosta mkt. O lite gott vin till behöver inte heller kosta skjortan... :fakta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, ni borde fan komma med manual så att man åtminstone har en chans att göra rätt.
Det enda jag vet är att PippiT kan man bjuda på en påse med bullar så blir hon glad, och Plåthinken kan man bjuda på 500g kvarg och en proteinshake. :mattias

Och mig kan man ta med ut på nåt skoj, typ gokart eller minimoto-körning, alternativt bungyjump! Som mat duger nåt bättre hamburgerställe fint. Här nere har vi ett som heter "Tusen&2" som är kalas. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och mig kan man ta med ut på nåt skoj, typ gokart eller minimoto-körning, alternativt bungyjump! Som mat duger nåt bättre hamburgerställe fint. Här nere har vi ett som heter "Tusen&2" som är kalas. :)

Men bra, då vet jag vad jag ska göra när jag bjuder ut dig på dejt! :)

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
om man på en date bjuder på burgar.. nog sista date det.. eller då e man bara ute en fet en .. snabbis sista det oxå :fakta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning