Nä. Jag har varit på bröllop. Muslimskt. Intressant upplevelse.
Hur var det? =)
Nä. Jag har varit på bröllop. Muslimskt. Intressant upplevelse.
Hur var det? =)
Är alla ute och festar idag eller?
nyttår kul faktisk vissa minns inget dagen därpå.. vissa tappar bort sig själv. andra tar polisen hand om. vissa vaknar upp i en främmad säng osv osv osv ...
Fester?! Jag gick och la mig halv tio och somnade innan jag hann släcka lampan. Nyårsafton ska bli intressant... Julafton med för den delen.
Jag tror faktiskt att jag kommer gå till historien i det söta lilla pk-samhället där jag bor. Jag lyckades få en person (kvinna i 40-årsåldern) som aldrig säger eller tycker någonting om något att skrika åt mig. Egentligen kanske jag borde tycka att det är väldigt tråkigt, ja det tycker jag iofs. Men mest känns det skönt. Nu vet jag var jag har henne. Passivt aggressiva människor tycker jag är läskiga.
Nyår handlar mestadels om att pyssla med hästarna
Vi hade extremt olika åsikter i en fråga och jag spände ögonen i henne. Då sa hon att hon inte uppskattade HUR jag tittade på henne. Då blängde jag ännu värre och då fick hon spelet. Att man kan reta någon så gravt genom att titta på dem...
Nu får du ju berätta hur du gjorde.
Då blängde jag ännu värre och då fick hon spelet. Att man kan reta någon så gravt genom att titta på dem...
Det visar att man är mentalt överlägsen.
Sitter för närvarande på ett tåg till Stockholm. Spännande värre.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari