Singeltråden

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
nyttår kul faktisk vissa minns inget dagen därpå.. vissa tappar bort sig själv. andra tar polisen hand om. vissa vaknar upp i en främmad säng osv osv osv ...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyår handlar mestadels om att pyssla med hästarna :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag tror faktiskt att jag kommer gå till historien i det söta lilla pk-samhället där jag bor. Jag lyckades få en person (kvinna i 40-årsåldern) som aldrig säger eller tycker någonting om något att skrika åt mig. Egentligen kanske jag borde tycka att det är väldigt tråkigt, ja det tycker jag iofs. Men mest känns det skönt. Nu vet jag var jag har henne. Passivt aggressiva människor tycker jag är läskiga.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tror faktiskt att jag kommer gå till historien i det söta lilla pk-samhället där jag bor. Jag lyckades få en person (kvinna i 40-årsåldern) som aldrig säger eller tycker någonting om något att skrika åt mig. Egentligen kanske jag borde tycka att det är väldigt tråkigt, ja det tycker jag iofs. Men mest känns det skönt. Nu vet jag var jag har henne. Passivt aggressiva människor tycker jag är läskiga.

Nu får du ju berätta hur du gjorde. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Vi hade extremt olika åsikter i en fråga och jag spände ögonen i henne. Då sa hon att hon inte uppskattade HUR jag tittade på henne. Då blängde jag ännu värre och då fick hon spelet. Att man kan reta någon så gravt genom att titta på dem... :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nyårsafton är oplanerad för min del, brukar festa men vi får se i år hur det blir.

Sitter för närvarande på ett tåg till Stockholm. Spännande värre. :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Sitter för närvarande på ett tåg till Stockholm. Spännande värre. :hihi

Jag tycker det brukar vara spännande, man sitter hela tiden och gissar på var någonstans ute i skogen tåget ska få elfel eller något annat problem så att det måste stå stilla i några timmar. :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping