Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tycker det brukar vara spännande, man sitter hela tiden och gissar på var någonstans ute i skogen tåget ska få elfel eller något annat problem så att det måste stå stilla i några timmar. :)

Mm, framför allt när man ska med ett plan till andra sidan jorden och tåget stannar efter en bit och de meddelar att tåget är trasigt så vi måste vända tillbaka och sen invänta ersättningsbussar... :död

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nyårsafton är oplanerad för min del, brukar festa men vi får se i år hur det blir.

Brukar aldrig "festa" på nyårsafton, däremot är vi några som brukar ses, käka nåt gott och dricka ett par öl och annat. Så var även planen för i år, men nu är det tydligen nån sorts kris i förhållandet mellan dom 2 som vi brukar vara hos.

Så min nyårsafton har gått från att vara planerad till att inte ha en aning om vad jag ska göra :crash

Det sjuka är att jag på nåt sätt kan känna att det vore jäkligt skönt att bara typ dra hem till föräldrarna och slappa..

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Brukar aldrig "festa" på nyårsafton, däremot är vi några som brukar ses, käka nåt gott och dricka ett par öl och annat. Så var även planen för i år, men nu är det tydligen nån sorts kris i förhållandet mellan dom 2 som vi brukar vara hos.

Så min nyårsafton har gått från att vara planerad till att inte ha en aning om vad jag ska göra :crash

Det sjuka är att jag på nåt sätt kan känna att det vore jäkligt skönt att bara typ dra hem till föräldrarna och slappa..

Men det kan väl vara mysigt o bara sitta o äta gott hemma hos parenteserna nån gång ibland? :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är såååååå härligt mycket snö häruppe. :banana Man blir liksom glad. :)

Vi hade extremt olika åsikter i en fråga och jag spände ögonen i henne. Då sa hon att hon inte uppskattade HUR jag tittade på henne. Då blängde jag ännu värre och då fick hon spelet. Att man kan reta någon så gravt genom att titta på dem... :va

Det blir ju ännu roligare att blänga på såna personer när dom får totalspel. Skulle kunna sitta o glo en hel kväll. :banana

Just nyårsafton lider jag med Hästarna som får utstå alla raketer o smällare helt i onödan. Tycker der räcker att bara "skåla" in det nya året. :(

Äsch dom får väl vänja sig som alla andra!!! (som mig) :fyllisar

Ingen idé att Poopy försöker göra samma sak. Hon skulle börja garva efter 2 sekunder. :mattias

Jag nääää….jag e ju jEtefarlig Förrsten så heter jag inte Kvisten eller Poopy hörrödurö. :4skrika:7peta

Visserligen har kärt barn många namn men vafan.

Kom o tänka på ett par under min uppväxt…pappa kallade mig Helge och gör det fortfarande. Min lillasyster kunde inte uttala mitt barndomsnamn och då blev det Helga. När jag senare rakade av mig håret blev det Helge vilket familjen sedan kallat mig hela livet.
I skolan blev det Sparven, Katten, Jamsne, Temperamentsflickan, Stora starka Björn, Jecca, Jenka, Jessie, Smurfen, Pippi så klart och Rumpnissen. Man får väl helt enketl påstå att man va populär…eller? :D

Sen att man blev kallad plankan vet jag inte om man ska ta som en komplimang, men det växte jag ifrån. Höhö :crash

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kom o tänka på ett par under min uppväxt…pappa kallade mig Helge och gör det fortfarande. Min lillasyster kunde inte uttala mitt barndomsnamn och då blev det Helga. När jag senare rakade av mig håret blev det Helge vilket familjen sedan kallat mig hela livet.
I skolan blev det Sparven, Katten, Jamsne, Temperamentsflickan, Stora starka Björn, Jecca, Jenka, Jessie, Smurfen, Pippi så klart och Rumpnissen. Man får väl helt enketl påstå att man va populär…eller? :D

Sen att man blev kallad plankan vet jag inte om man ska ta som en komplimang, men det växte jag ifrån. Höhö :crash

Man blir ju ganska nyfiken på vad ditt barndomsnamn var.....

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Plötsligt har jag för många val att välja mellan och jag har lite beslutsångest. Jag vill nog inte välja. Eller ännu hellre fira ensam för jämt är det nån som blir besviken. Jag orkar inte. :död

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Plötsligt har jag för många val att välja mellan och jag har lite beslutsångest. Jag vill nog inte välja. Eller ännu hellre fira ensam för jämt är det nån som blir besviken. Jag orkar inte. :död

Besviken för att du inte kommer? I så fall kvittar det väl om du firar med någon annan eller ensam? Gör det du själv helst vill, svårare än så är det inte. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Besviken för att du inte kommer? I så fall kvittar det väl om du firar med någon annan eller ensam? Gör det du själv helst vill, svårare än så är det inte. :)

Clowntomten firar säkert med dig annars! :banana

stock-photo-scary-santa-clown-glaring-at-you-isolated-on-a-black-background-90433597.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fy fan för dig! :4skrika Jävla Peter!!

Du vet att den dagen jag skräms ihjäl av en av dina bilder så kan jag garantera dig att du kommer bli hemsökt av mitt spöke.

Jag tror det är det han försöker åstadkomma, han är ensam och vill ha sällskap :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping