Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bra att man är på det lokala sunkhaket.. Och då menar jag SUNK..
Värre än en fis från Poopys salmonellamage, så dyker det upp nån idiot och säger.. "Du är ju Peter med armarna"...

WTF?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Dom flesta har väl armar :va

Bra att man är på det lokala sunkhaket.. Och då menar jag SUNK..
Värre än en fis från Poopys salmonellamage, så dyker det upp nån idiot och säger.. "Du är ju Peter med armarna"...

WTF?

Tjita1

Guest
Visste ni att majoriteten av människor har fler ben än genomsnittet?

Tänk på det. Det stämmer. :)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
:( idag, trodde i min enfald att jag varit snäll i år. Men det enda som tomten gav mej är en rejäl förkylning,halsont och feber.
Jag som är ledig och hade tänkt hinna med massor av saker i garaget, ligger istället i sängen:huvet:huvet

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
:( idag, trodde i min enfald att jag varit snäll i år. Men det enda som tomten gav mej är en rejäl förkylning,halsont och feber.
Jag som är ledig och hade tänkt hinna med massor av saker i garaget, ligger istället i sängen:huvet:huvet

Stackars! Själv har jag varit ute i spåret o joggat... har aldrig sett så mycke folk där ever tror jag. Alla verkar vilja springa av sig julmaten, eller julsällskapet... :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Stackars! Själv har jag varit ute i spåret o joggat... har aldrig sett så mycke folk där ever tror jag. Alla verkar vilja springa av sig julmaten, eller julsällskapet... :D

Märks att hälsa är trendigt nu, va fler på gymmet än i köpcentret igår, kul utveckling :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Krig brukar man väll skylla på :(

Nja, det köper jag inte riktigt. Finns statistik som säger att det finns fler kvinnor som saknas, pga att de var kvinnor, än män som dödats i krig. Dessutom dör det ungefär 800 kvinnor om dagen i graviditetsrelaterade komplikationer, så det känns som att det måste finnas något annat som ligger bakom också. Dock kan det ju säkert finnas ett stort mörkertal som inte är inräknat i den krigsstatistiken, och så beror det väl på vad man räknar som krig. Men det känns ändå inte som att det håller som enda orsak.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Märks att hälsa är trendigt nu, va fler på gymmet än i köpcentret igår, kul utveckling :)
Ja, det är riktigt kul och att det sprider sig både neråt o uppåt i åldrarna.

Vänta tills efter nyår.. :gnissla

Suck... jo ingen har väl missat att jag älskar min PY. O varje år efter nyår så är det en massa ej genuint intresserade personer där o tar upp en massa plats... i några veckor... sen försvinner de tack o lov. Missförstå mig rätt, det är ju bra att folk prövar på men det blir så larvigt när det kommer som "oj va tjock jag blev efter julmaten", eller "jag lovade ju att"... för jag har tyvärr aldrig varit med om att den typen av människor fortsätter under våren.

När alla ska inviga sina nyårslöften? :hihi

Jag brukar aldrig köra sådana... funkar det? Är det roligt? (seriös fråga, raljerar inte) :hej

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...