Så. Nu har du funderat klart. Do it!
Det lutar nog åt det, jag ska åka och kolla på den imorgon. Om den inte är alltför skabbig så tar jag den nog. Det är både tvättmaskin och diskmaskin som standard i den.
Så. Nu har du funderat klart. Do it!
Funderar på att byta lägenhet, jag har fått erbjudande på en trea där jag nog även kan få ett eget garage ganska snart. Hyran är 1000:- mer i månaden men det vore skönt att gå från 48kvm till 74kvm.
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.
Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.
Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 99.999999999999999999999999999% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?
Kan ju iofs finnas fler anledningar än bara "större" som får dig att vilja byta... Men jag skulle inte byta för bara ytans skull faktiskt.
Har själv en liten 2:a på 43,5kvm, iofs byggd 2005, så det är ju modern och öppen planlösning, så det kanske spelar in.. men personligen tycker jag att det är helt perfekt med säg 45-50kvm att bo själv på.
Blir inte ett sånt jäkla projekt att städa + att jag spenderar åtminstone 75% av den tid jag är hemma i sovrummet.. För att komma till nån sorts poäng.. Får du ut nåt för den där extra tusenlappen som du faktiskt kommer att ha nytta av?
År 0 finns inte. 0 var inte uppfunnet då.Självklart, det byggdes och fixades saker så allt var klart innan Jorden öppnade år 0
År 0 finns inte. 0 var inte uppfunnet då.
Jag var ju inte med då, men ja, antar det.Men......hur gjorde de då? Väntade de med att öppna Jorden till år 1?
FiCKsade.
Jag har precis ätit kroppkakor, så jag kommer strax drabbas av paltkoma.
Borde du inte få kroppkoma?
Jag har precis ätit kroppkakor, så jag kommer strax drabbas av paltkoma.
Borde du inte få kroppkoma?
Jo, det borde det heta, speciellt med tanke på att hela kroppen hamnar i koma.
Eller så säger man kort och gott matkoma, som normala människor.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |