Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
App app! I det moderna Sverige där tävlingen "mest feminist vinner" pågår för fullt så måste vi nu döpa om "allmän" till "allhen" :mattias

Nu fattas det bara att grabbarna från A_NN_As tråd slänger in en kommentar om att våld mot män inte tas på allvar så är vi helt klart nåt på spåret! :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ja, gör det! Själv ska jag gå ut och bröla och kasta stora stenar runt mig.

Glöm inte att du ska slå andra hen med en knölpåk.

Själv funderar jag på om jag skulle kunna hjälpa till genom att skapa en ny tråd där man skulle kunna samla de mer våldsorienterade hennarna. Och om de skulle vilja prata med någon kanske de kunna få ett telefonnummer att ringa. SBS tänkte jag denna lilla oas kunde få heta. :rolleyes:

nile city.jpg

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Men ååh, då har jag missuppfattat totalt! :( Jag trodde feminism gick ut på att alla män skulle vara mer kvinnliga och alla kvinnorn skulle vara mer manliga? Men så är det inte? Hur sjutton ska jag vara då?!

Det hela går ut på att du ska vara kvinnlig i de avseenden som män uppskattar kvinnlighet i, och manlig i de avseenden där de tycker att kvinnor är grigiga, petiga och gränssättande. Eller vänta ett tag... det där var visst inte feminism... nu är jag förvirrad också... :näsblod

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men ååh, då har jag missuppfattat totalt! :( Jag trodde feminism gick ut på att alla män skulle vara mer kvinnliga och alla kvinnorn skulle vara mer manliga? Men så är det inte? Hur sjutton ska jag vara då?!

Det hela går ut på att du ska vara kvinnlig i de avseenden som män uppskattar kvinnlighet i, och manlig i de avseenden där de tycker att kvinnor är grigiga, petiga och gränssättande. Eller vänta ett tag... det där var visst inte feminism... nu är jag förvirrad också... :näsblod

Alltså, allt ni behöver göra är att lyssna på, och följa, mina råd och värderingar så blir allt bra! Försök helst inte att tänka själva.

Hur svårt ska det va? :va

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Alltså, allt ni behöver göra är att lyssna på, och följa, mina råd och värderingar så blir allt bra! Försök helst inte att tänka själva.

Hur svårt ska det va? :va

Åh, så lugnande. Nu känns det bättre. Men jag kände inte igen dig utan skägg förrän nu! :rofl

petera.jpg

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...