Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag var och kollade på lägenheten jag funderar på att hyra igår och så glömde jag att ta några foton vilket jag förbannade mig själv för, eftersom jag ville ha lite bilder på färg på köksluckor och sådant. :huvet

Idag hittade jag en 5 minuter lång rundvandringsvideo från lägenheten på Youtube som bostadsbolaget hade lagt ut i höstas. :banana

Tjita1

Guest
Mitt läkemedelsintag ikväll ser ut ungefär såhär:
:ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller

Fördelningen ligger som följer:
:ätapiller :ätapiller :ätapiller är min vanliga nattmedicin, två immundämpande och en syradämpande.
:ätapiller :ätapiller är två Atarax, milt lugnande antihistamin som inte är alls beroendeframkallande och dessutom går över rätt fort.
:ätapiller :ätapiller är två Primperqn för qtt stävja eventuellt uppkommande illamående (försäkring för en lugn natt)
:ätapiller är en vanlig alvedon, avsväller bihålor och slemhinnor, minskar kroppstempen, minskar dova men sömnstörande smärtor i kroppen, som man får när man kroppsarbetar lite.
Den sista :ätapiller är en narkotikaklassad sömntablett av spark-i-huvet-typ, samma sort som Pippi har.

Den sistnämnda börjar slå på som fan här nu, så sista orden:
Denna cocktail, utöver ordinarie nattmedicin, är för att jag är nervös och orolig för att jag ska åka upp till Karlstad imorgon igen och reda mig själv igen. Det är bekvämt att bo hemma, det är det inte att bo själv. Med min oro och nervositet brukar det också komma illamående. Så nu borde jag få en ordentlig sömn inför resan upp imorgon.

Så gonatt från sista kvällen och sista sömnen i sängen i Skåne. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Mitt läkemedelsintag ikväll ser ut ungefär såhär:
:ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller :ätapiller

Fördelningen ligger som följer:
:ätapiller :ätapiller :ätapiller är min vanliga nattmedicin, två immundämpande och en syradämpande.
:ätapiller :ätapiller är två Atarax, milt lugnande antihistamin som inte är alls beroendeframkallande och dessutom går över rätt fort.
:ätapiller :ätapiller är två Primperqn för qtt stävja eventuellt uppkommande illamående (försäkring för en lugn natt)
:ätapiller är en vanlig alvedon, avsväller bihålor och slemhinnor, minskar kroppstempen, minskar dova men sömnstörande smärtor i kroppen, som man får när man kroppsarbetar lite.
Den sista :ätapiller är en narkotikaklassad sömntablett av spark-i-huvet-typ, samma sort som Pippi har.

Den sistnämnda börjar slå på som fan här nu, så sista orden:
Denna cocktail, utöver ordinarie nattmedicin, är för att jag är nervös och orolig för att jag ska åka upp till Karlstad imorgon igen och reda mig själv igen. Det är bekvämt att bo hemma, det är det inte att bo själv. Med min oro och nervositet brukar det också komma illamående. Så nu borde jag få en ordentlig sömn inför resan upp imorgon.

Så gonatt från sista kvällen och sista sömnen i sängen i Skåne. :)

God natt! :hej

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...