Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Seriöst, jag undrar hur fan jag kom in på denna tråd denna gång. Tror ni har "snabblänkar" när man klickar på andra trådar.

Jaja, nyss hemkommen från jobb och fortfarande singel. Kanske därför man hamnade här igen :glömdet

Alla av plåthinkens inlägg blev jobbiga å läsa...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Va gör alla ikväll då? :) ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag :tungan

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Va gör alla ikväll då? :) ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag :tungan

Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött? :p
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött? :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Skämtar du? Jag blev överlycklig när hon kom tillbaka och man fick se hennes mästerverk igen! (Och då tänker jag inte bara på röven)

Tack :kär

Hunden har bjudit på en underhållning (film ligger uppe på fb numera) och det är min första ensamma kväll sedan julafton. Jag har blandade känslor inför det.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött? :p
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött? :va

Börjar som scenriggare och med lite flytt så blir de jobba på turnéer och festivaler. Liiiiite roligare än ela på storbyggen och i hyreshuskällare.

Hehe plåt hinken e de väll som har lammkött? Ne de va ett skämt från money om att jag va yngst när folk gick ut innan nitrocircus

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
det är min första ensamma kväll sedan julafton. Jag har blandade känslor inför det.

Känner igen de där, åkte bräda över nyår, nästan så man skulle haft tolvstegs avvänjningsprogram efter att ha levt fem pers i en lägenhet stor som en finlandsfärjehytt i en vecka :hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ni är så många tjejer här på SH att man ju inte kan hålla ordning på er. :7peta

Ohhh stackars dig

spiderman_crying.gif

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Känner igen de där, åkte bräda över nyår, nästan så man skulle haft tolvstegs avvänjningsprogram efter att ha levt fem pers i en lägenhet stor som en finlandsfärjehytt i en vecka :hihi

Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv. :glömdet
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv. :glömdet
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.

De e väl än jävla tur de! Förhållanden med personer man hellre är utan håller sällan länge hehe

Själv har jag blivit påmind hur mycket mer jag gillar närhet och att ha nån att sova med än one nightstands men varken jag eller hon som påminde mig vill satsa på den andra som mer än vänner eller? Smått förvirrat...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0